• MahaRose

    Vilket område av ditt liv du vill förbättra MEST just nu?

    Är du på väg mot ett liv av rikedom, kärlek och hälsa eller är det något som står i din väg? Vad är detta i så fall ?
    Nyfiken på Lagen om Attraktion? ---> takealeap.leadpages.net/manifestering/
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket område av ditt liv du vill förbättra MEST just nu?
  • fluu

    Det enda som fattas är väl att jag ska plugga färdigt då, men det är ju på g. Sluta svimma vore väl också bra..


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Dönicken

    Mina relationer - trivs med jobbet, klar med utbildningen, hittat boendet men har ingen att älska så hänger här fredagkväll, så trist.

  • Aniiee

    Hälsan, definitivt. Och kanske jobbet, men den hänger på hälsan.


    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • MahaRose
    Anonym (Skola) skrev 2015-04-10 14:47:58 följande:

    Jag valde jobbet, fast då menar jag skolan. Ekonomin är bra då jag nyligen vann en bodelning. Hälsan har blivit mycket bättre efter en lååååång period av sjukdom. Relationerna har förbättrats i och med att min mentala hälsa förbättrats (pga att fysiska hälsan förbättrats). Det enda jag skulle behöva lite hjälp med just nu är den tuffa kursen jag läser.


    Det låter som att du är på rätt väg! Grattis till bodelningen. Kursen kommer du att klara galant, det är jag övertygad om!
  • Anonym (Tina83)

    Ekonomin för den är åt helvete. Jag är arbetslös och lever under existensminimum. Jag har sen lång tid tillbaka levt med ångestproblematik och min ekonomiska situation påverkar min hälsa. Jag känner mig mer ångestfylld och orolig över att leva på så här lite.
     Men jag är lycklig i min relation, jag lever i en stabil och kärleksfull relation sen 7 år tillbaka. Vi längtar efter att gifta oss och skaffa barn men det kan vi glömma nu när min ekonomi är åt helvete. 

    Hoppas verkligen jag får sommarjobbet jag sökt så det blir lite stabilare ekonomiskt. Men sen oroa jag mig för hur det blir sen till hösten. Jag har nedsatt arbetsförmåga pga npf diagnos så hoppas jag blir beviljad sjukersättning på 50% som jag sökt. 

  • Anonym (mhm)

    Alla fem. Jag vill komma vidare och hitta ett annat jobb, jag vill förbi min relation, jag vill hitta nya vänner och komma ur mitt missbruk. Jag vill förändra hela mitt liv och därmed bli lyckligare. 

  • Anonym (abc)

    Jag har bra ekonomi, ett fantastiskt jobb, en bra relation och är lycklig. Däremot har jag ont i mina leder och har haft det i 23 år trots att jag bara är 35. Så jag skulle helt klart vilja förbättra min hälsa. Slippa få ont i knäna när jag går, ont i ryggen när jag lyfter mina barn, i fötterna om jag råkar sova med dem på ovanpå varandra, handlederna när jag öppnar burkar och rent generellt använder händerna, höfterna på morgonen och armbågarna och fingrarna sådär lite slumpmässigt.

  • Anonym (Sol ute, sjuk i sinnet)
    MahaRose skrev 2015-04-09 20:18:35 följande:
    Är du på väg mot ett liv av rikedom, kärlek och hälsa eller är det något som står i din väg? Vad är detta i så fall ?
    Vad skulle du rösta på om du var i min situation?
  • Kensy

    Hälsan! Det är inget som helst fel på den, men den kan ju alltid bli bättre liksom, jag försöker motionera och äta bra, för det i sin tur leder ju till att man blir piggare och gladare.

  • Anonym (isa)

    Vill ta bort fler tatueringar från kroppen och skulle gärna byta boende.
    Men just nu är pengarna ett problem för båda.

  • Batmamba

    Hälsan. Definitivt. Jag har svårt att gå och det är pisstråkigt.

  • Anonym (abc)
    Anonym (abc) skrev 2015-04-11 18:29:11 följande:

    Jag har bra ekonomi, ett fantastiskt jobb, en bra relation och är lycklig. Däremot har jag ont i mina leder och har haft det i 23 år trots att jag bara är 35. Så jag skulle helt klart vilja förbättra min hälsa. Slippa få ont i knäna när jag går, ont i ryggen när jag lyfter mina barn, i fötterna om jag råkar sova med dem på ovanpå varandra, handlederna när jag öppnar burkar och rent generellt använder händerna, höfterna på morgonen och armbågarna och fingrarna sådär lite slumpmässigt.


    Men jag kan tillägga att jag nog inte skulle vilja byta så att jag fick bra hälsa men istället något annat dåligt, jag tycker att mitt liv är fantastiskt bortsett från det där att jag alltid har ont och det är jag ju ändå så van vid.

    Det skulle i så fall vara om jag kunde byta till ett jobb med samma lön och inte mer än 40 timmar arbetsvecka men i övrigt tråkigt och allmänt dåligt men i gengäld bli av med alla smärtor.
  • Briana

    Jag har börjat få TRÅKIGT på sista tiden. Barnen är tonåringar och klarar sig så bra själva, håller mig utanför så mycket av sina liv nu. Det är en ny och ovanlig situation, att plötsligt ha tid över. Jag håller på och försöker hitta något vettigt att lägga den tiden på, ska kolla in en konstgrupp denna vecka. (En grupp som träffas och tecknar och målar en kväll i veckan, men inte har någon professionell lärare utan hjälps åt.) Skulle kunna träna mer också, men det känns för andefattigt.

Svar på tråden Vilket område av ditt liv du vill förbättra MEST just nu?