• Kevin49

    Vi vill ha ett barn tillm men hon får missfall efter IVF vad ska vi göra?

    Vi vill ha ett barn till, men min sambo får missfall, hennes kropp säger ifrån.
    Är det fel av mig att tänka mig, få barn med en annan?
    Jag älskar henne, men jag vill ha ett barn till.
    Skulle någon gå med på att skaffa barn med mig, utan att jag lämnar min sambo?

  • Svar på tråden Vi vill ha ett barn tillm men hon får missfall efter IVF vad ska vi göra?
  • cameleon
    Kevin49 skrev 2015-04-16 01:56:43 följande:

    Tack.
    Du svarade inte på min fråga om Surrogat alternativet?
    Skulle du tänka dig det? om du inte blir gravid?


    Jo, jag svarade men du missade tydligen det inlägget.
    Nej, jag skulle inte kunna tänka mig det, känns inte riktigt som min grej.. Men jag tycker heller inte illa om det.
  • Kevin49

    Tydligen så har det blivit ett privat chatt mellan mig och dig.
    Hoppas att jag inte håller dig uppe.
    Jag kan inte sova och tänker bara.

  • Kevin49

    Jag såg ditt inlägg nu.
    Nej, det är inte riktigt min grej.. Ni då?
    Jag vet inte svaret, det var därför jag skrev i börajan om det var ok att bli gravid med en annan.

  • cameleon
    Kevin49 skrev 2015-04-16 02:00:12 följande:

    Tydligen så har det blivit ett privat chatt mellan mig och dig.
    Hoppas att jag inte håller dig uppe.
    Jag kan inte sova och tänker bara.


    Haha, ja, det är väl inga andra som är uppe nu.. Det är ingen fara, jag är en nattmänniska! Den här förlorade sömnen tar jag igen imorgon under dagen, så är det när man inte jobbar :)
  • Kevin49

    Angående Surrogat, det är inte så att man kan bara beställa ett barn och hämta den när den är klar för leverans.
    Trots att man inte har någon sex med med personen, så ändå man träffar henne och man är intresserad av barnet i hennes mage, och så småningom så har man känslor för personen
    egentligen det är hon som är mamma till mitt barn
    eller hur?

  • Kevin49

    Min sambo mår inte alls bra. jag tror att hon har fått depretion
    Jag tror att det är själva graviditeten som hon längtar efter nu
    Hon vill känna att något växer inuti henne och hon ger ett liv till världen.

  • cameleon
    Kevin49 skrev 2015-04-16 02:08:32 följande:

    Du skickade ett meddelande till mig, trots att vi chattar här


    Det här är ingen chatt, det är ett öppet forum..
  • Sthlmsthlm
    Kevin49 skrev 2015-04-16 01:04:28 följande:

    Jag är 49 och hon är 43,
    Jag är ofta i Västerås på grund av jobbet, och många av mina kollegor har varit på Kvinnokliniken, ingen av de har fått barn.
    Har ni testat ägg och spermie kvalite?
    Hur många ägg hade befruktats första gången?

    För ett par dagar sen så stod i tidningen att en 63 åring som hade 13 barn hade blivit gravid med IVF igen eftersom hennes 6 årige dotter önskade sig en lilla syskon. De blev jag så förbannad.


    Det är antagligen äggdonation som gäller för er, ålder spelar stor roll för kvaliteten på äggen. Klinikerna matchar på utseende. Vanliga länder är baltstaterna, tjeckien, grekland, england, även USA. Ställ er i adoptionskö parallellt.

    Personligen förstår jag inte hur du hellre vill ha barn med än annan kvinna än din fru än äggdonation där din fru får bära barnet. Är du så rätt för "fel utseende"?
Svar på tråden Vi vill ha ett barn tillm men hon får missfall efter IVF vad ska vi göra?