• Anonym (Therese)

    Blir så j-a kåt av män!

    Sen jag fyllde 30 för några år sen har min lust exploderat och jag blir bara kåtare och kåtare. Och mer och mer galen i män! Jag är besatt av män och manlighet generellt. Just "manlighet" i det här fallet vet jag kanske inte om det är, men jag blir så oerhört upphetsad över "manliga män".

    Jag älskar att vara kvinna och jag tänder liksom på att en man förstärker min kvinnlighet. Jag blir fullständigt galen av tanken på en snygg och stark man som är charmig, trevlig och en "gentleman", egentligen rent fysiskt kan göra precis vad han vill med mig. Jag blir så upphetsad av tanken att han aldrig skulle skada en kvinna fysiskt, fast han så enkelt skulle kunna göra det. Jag tänker på detta hela tiden när jag ser män som jag tycker ser starka och attraktiva ut.

    Är jag ensam om att gå igång på detta?? :)

    Och ur tänker män kring detta? Har ni liknande tankar, fast tvärtom då, om kvinnor?

  • Svar på tråden Blir så j-a kåt av män!
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (ZZ Top) skrev 2018-04-22 23:15:26 följande:

    Grattis. Hela Sverige är fullt av kåta män. 
    Både svenskar och asylinvandrare som vill ligga.


    Och reser man utomlands så finns det fullt med kåta män där också. Världen är ett smörgåsbord, det är bara att ta för sig.
  • Anonym (?)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-18 22:53:19 följande:

    Jag känner igen det TS skriver. Men för mig började det strax före jag blev 40. Jag kunde knappt kolla på en man utan att jag funderade på hur det skulle va att ha sex med han. Men jag var i förhållande då och försökte skaka av mig tankarna. Men det gick inte. Så tillslut var jag tvungen att lämna min man. Jag kunde inte hålla emot längre. Jag ville ha riktigt skön sex med alla män jag såg. Nu 13 år senare är kåtheten lika stark och jag skäms nästan över antalet män det blivit. Men det går inte att sluta.


    Får en lov att ställa den ofrånkomligt naturliga frågan, hur många män har det blivit då? 
    Tycker för egen del att en inte ska skämmas över att välja att ge efter för sina känslor och välja njutningen före annat, men det är jag det.
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (?) skrev 2024-05-19 07:46:41 följande:
    Får en lov att ställa den ofrånkomligt naturliga frågan, hur många män har det blivit då? 
    Tycker för egen del att en inte ska skämmas över att välja att ge efter för sina känslor och välja njutningen före annat, men det är jag det.
    Tycker du att även män kan ge efter för sina känslor och välja njutning utan att skämmas?
  • Ascendere
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-04-23 07:02:19 följande:

    För mig låter det som det mest naturliga som finns?


    Håller med
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (Therese) skrev 2018-04-22 23:08:42 följande:
    Blir så j-a kåt av män!

    Sen jag fyllde 30 för några år sen har min lust exploderat och jag blir bara kåtare och kåtare. Och mer och mer galen i män! Jag är besatt av män och manlighet generellt. Just "manlighet" i det här fallet vet jag kanske inte om det är, men jag blir så oerhört upphetsad över "manliga män".

    Jag älskar att vara kvinna och jag tänder liksom på att en man förstärker min kvinnlighet. Jag blir fullständigt galen av tanken på en snygg och stark man som är charmig, trevlig och en "gentleman", egentligen rent fysiskt kan göra precis vad han vill med mig. Jag blir så upphetsad av tanken att han aldrig skulle skada en kvinna fysiskt, fast han så enkelt skulle kunna göra det. Jag tänker på detta hela tiden när jag ser män som jag tycker ser starka och attraktiva ut.

    Är jag ensam om att gå igång på detta?? :)

    Och ur tänker män kring detta? Har ni liknande tankar, fast tvärtom då, om kvinnor?


    Jag fantiserar ofta om män och då är det just manliga män jag tänker på. Jag vill att han är äldre och har lite grövre kropp. Jag går igång på att känna mig fjollig, undergiven och att jag gör det skönt för honom. Jag vill känna mig slampig, som en slyna, med honom. Ser ju en del män ute nu i shorts. Deras starka ben. och man undrar vad som döljer sig därunder... kanske nåt grovt... Drömmer
  • Anonym (?)
    Anonym (Kåtdraken) skrev 2024-05-19 07:48:46 följande:
    Tycker du att även män kan ge efter för sina känslor och välja njutning utan att skämmas?
    Eh, varför skulle kön ha någon som helst betydelse i sammanhanget?
  • Anonym (Kåtdraken)
    Anonym (?) skrev 2024-05-19 14:21:22 följande:
    Eh, varför skulle kön ha någon som helst betydelse i sammanhanget?
    Det kan man fråga sig.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-18 22:53:19 följande:

    Jag känner igen det TS skriver. Men för mig började det strax före jag blev 40. Jag kunde knappt kolla på en man utan att jag funderade på hur det skulle va att ha sex med han. Men jag var i förhållande då och försökte skaka av mig tankarna. Men det gick inte. Så tillslut var jag tvungen att lämna min man. Jag kunde inte hålla emot längre. Jag ville ha riktigt skön sex med alla män jag såg. Nu 13 år senare är kåtheten lika stark och jag skäms nästan över antalet män det blivit. Men det går inte att sluta.


    Varför förstår inte kvinnor att det är så yngre män känner sig när vi peakar sexuellt tidigare. När vi inte kan hålla oss och onanerar eller ligger överallt så är vi stämplade som kåtbockar och inte kan hålla oss. 

    Men sen när kvinnor får samma i en annan ålder då är det naturligt. 

    Inte direkt riktad fråga till dig ann-sofie men till alla. 
  • Anonym (Förklimakteriet)
    Anonym (Therese) skrev 2018-04-22 23:08:42 följande:
    Blir så j-a kåt av män!

    Sen jag fyllde 30 för några år sen har min lust exploderat och jag blir bara kåtare och kåtare. Och mer och mer galen i män! Jag är besatt av män och manlighet generellt. Just "manlighet" i det här fallet vet jag kanske inte om det är, men jag blir så oerhört upphetsad över "manliga män".

    Jag älskar att vara kvinna och jag tänder liksom på att en man förstärker min kvinnlighet. Jag blir fullständigt galen av tanken på en snygg och stark man som är charmig, trevlig och en "gentleman", egentligen rent fysiskt kan göra precis vad han vill med mig. Jag blir så upphetsad av tanken att han aldrig skulle skada en kvinna fysiskt, fast han så enkelt skulle kunna göra det. Jag tänker på detta hela tiden när jag ser män som jag tycker ser starka och attraktiva ut.

    Är jag ensam om att gå igång på detta?? :)

    Och ur tänker män kring detta? Har ni liknande tankar, fast tvärtom då, om kvinnor?


    Det är väldigt tidigt, men det kan vara så att du är i förklimakteriet. Det kan bli så då att nästan alla män ser sexiga ut och sexlusten exploderar. Jag tror det är kroppens sätt att förvarna för den biologiska klockan. 
  • Anonym (Tresiffrigt)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-18 22:53:19 följande:

    Jag känner igen det TS skriver. Men för mig började det strax före jag blev 40. Jag kunde knappt kolla på en man utan att jag funderade på hur det skulle va att ha sex med han. Men jag var i förhållande då och försökte skaka av mig tankarna. Men det gick inte. Så tillslut var jag tvungen att lämna min man. Jag kunde inte hålla emot längre. Jag ville ha riktigt skön sex med alla män jag såg. Nu 13 år senare är kåtheten lika stark och jag skäms nästan över antalet män det blivit. Men det går inte att sluta.


    Hur många har det blivit?
  • Anonym (Karl)
    Anonym (Therese) skrev 2018-04-22 23:08:42 följande:
    Blir så j-a kåt av män!

    Sen jag fyllde 30 för några år sen har min lust exploderat och jag blir bara kåtare och kåtare. Och mer och mer galen i män! Jag är besatt av män och manlighet generellt. Just "manlighet" i det här fallet vet jag kanske inte om det är, men jag blir så oerhört upphetsad över "manliga män".

    Jag älskar att vara kvinna och jag tänder liksom på att en man förstärker min kvinnlighet. Jag blir fullständigt galen av tanken på en snygg och stark man som är charmig, trevlig och en "gentleman", egentligen rent fysiskt kan göra precis vad han vill med mig. Jag blir så upphetsad av tanken att han aldrig skulle skada en kvinna fysiskt, fast han så enkelt skulle kunna göra det. Jag tänker på detta hela tiden när jag ser män som jag tycker ser starka och attraktiva ut.

    Är jag ensam om att gå igång på detta?? :)

    Och ur tänker män kring detta? Har ni liknande tankar, fast tvärtom då, om kvinnor?


    Alltid trevligt med kvinnor som är stolta över att vara just kvinnor och som med glädje bejakar sin kvinnlighet till skillnad från andra genusskadade stackare som försöker radera ut sig själva.....
  • Anonym (Mandomsmannen)

    Intressant tråd.


    Vad säger ni tjejer som inte är kåta? Är ni okåta för att ni är genus-skadade?


    Om det är fel på män varför drabbas då inte TS (samt några till) också av okåthet? Varför är vissa tjejer immuna?


    Så, alla ni tjejer som är okåta och ointresserade av män, är det rätt att skylla på män för det, handen på hjärtat?

Svar på tråden Blir så j-a kåt av män!