• mastress

    att bli ihop med en tjej

    Vad har fått tjejer att kräva pengar av en man, för dom ska bevisa san kärlek och man bara ska ha gemensamma intressen i ett förhållande?

  • Svar på tråden att bli ihop med en tjej
  • Liliciou

    Vad för tjejer umgås du med? Aldrig krävt pengar av partners inte mina vänner heller vad jag vet. Känns ju helt jävla bisarrt? Vet att det finns folk som er gåvor som ett sätt att visa kärlek men att de kräver det av sin partner har jag aldrig varit med om.

  • Billie38

    Vad säger dom som indikerar på att dom vill ha pengar av dig och var träffar du dessa tjejerna?

  • Magical
    mastress skrev 2023-01-18 17:15:33 följande:
    att bli ihop med en tjej

    Vad har fått tjejer att kräva pengar av en man, för dom ska bevisa san kärlek och man bara ska ha gemensamma intressen i ett förhållande?


    Du är extremt otydlig. 
    Först säger du att tjejer kräver pengar av en man.
    Sen att man ska bara ha gemensamma intressen. 

    Detta är väl ändå två rätt olika saker, men du skriver allt i en mening som om det hängde ihop. Så - vad menar du? Jag förstår faktiskt inte. 

    Och, om jag nu gissar vad du menar: Nej, så fungerar det inte. 
  • Överste Senap

    Har aldrig varit med om att tjejer krävt pengar för att kärlek ska bevisas, inte heller hört talas om det bland bekantskapskretsen eller kollegor. Du kanske kan förklara bättre vad du avser?
    Om detta är något som är väldigt ovanligt förekommande så är frågeställningen inte särskilt relevant . Du får leta upp sådana tjejer och fråga dem
    explicit. 

  • mastress

    Jag har frågat tjejer varför dom vill ha en man,  ska pengar för att lita på en man att dom älskar dom, och varför bara ha gemensamma intressen, Får till svar att en man som inte ger pengar för att vissa sin kärlek är inte att lita på att dom inte seriösa, och att bara gemensamma intressen gör ett förhållande lyckligt.

  • Dr Nail

    Ja, det finns sådana tjejer. De vill ha en man som är en resurs. Om gillar det/kan fixa det är det bara du som vet.

Svar på tråden att bli ihop med en tjej