• Anonym (Troskille)

    Kille i trosor

    Hej jag vill nu få veta era tankar gällande killar som klär sig i trosor, bh eller andra vanliga tjejkläder generellt.

    Jag själv känner mig sexigare i ett par snygga bh o trosor men är för feg för att gå med det utanför huset utan det är något som stannar därhemma.

    Är det andra killar här som bär på tanken av att ha på sig tjejkläder eller finns de ni som gör det redan?

    En annan fråga är till er tjejer. Hur står ni er inför killar iförda tjejkläder?

  • Svar på tråden Kille i trosor
  • Anonym (Mannen)

    Jag använder ofta fruns stringtrosor de sitter mycket bättre än ett par oformliga kallingar och materialet också skönare mot huden,
    Frun vet och hon kunde inte bry sig mindre.

  • Anonym (Madde)
    Anonym (Mannen) skrev 2023-12-20 12:02:23 följande:

    Jag använder ofta fruns stringtrosor de sitter mycket bättre än ett par oformliga kallingar och materialet också skönare mot huden,
    Frun vet och hon kunde inte bry sig mindre.


    Win-Win !  Tungan ute
  • AndLarSwe
    Anonym (Mannen) skrev 2023-12-20 12:02:23 följande:

    Jag använder ofta fruns stringtrosor de sitter mycket bättre än ett par oformliga kallingar och materialet också skönare mot huden,
    Frun vet och hon kunde inte bry sig mindre.


    Frun här vet iaf jag snott o köpt massa trosor. Dock inte riktigt med att hon fortfarande vet jag gör det. Kanske skall lägga mina string jag hade på gymmet idag i tvätten :)
  • Anonym (Madde)
    AndLarSwe skrev 2023-12-20 15:08:30 följande:
    Frun här vet iaf jag snott o köpt massa trosor. Dock inte riktigt med att hon fortfarande vet jag gör det. Kanske skall lägga mina string jag hade på gymmet idag i tvätten :)
    Härligt!
  • Anonym (Anno nym)

    Men det är väl mysigt med trosor? Jag tycker trosor är sexiga på kollar också. Cool

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Anno nym) skrev 2023-12-29 19:59:34 följande:

    Men det är väl mysigt med trosor? Jag tycker trosor är sexiga på kollar också. Cool



  • Anonym (Nej tack)

    Trosor är feminint och jag uppskattar maskulint klädda män. Just eftersom jag är kvinna och heterosexuell ut i fingerspetsarna så attraheras jag av maskulinitet.

    Skulle också förslå till trådskaparen att han är öppen med sin fetisch redan i början och inte avslöjar denna för sin partner först när relationen blivit seriös.

    Inte schysst att överraska någon med sexuella avvikelser som för många blir svårt att förhålla sig till.

  • Anonym (Spets)

    Ja, jättefin bild, sensuell. snygg spetskant på dina Stay ups och trosan ser skön ut. Dina rakade ben ser också jättehärligt ut!

  • LadyThunder
    Anonym (Nej tack) skrev 2023-12-29 23:05:56 följande:

    Trosor är feminint och jag uppskattar maskulint klädda män. Just eftersom jag är kvinna och heterosexuell ut i fingerspetsarna så attraheras jag av maskulinitet.

    Skulle också förslå till trådskaparen att han är öppen med sin fetisch redan i början och inte avslöjar denna för sin partner först när relationen blivit seriös.

    Inte schysst att överraska någon med sexuella avvikelser som för många blir svårt att förhålla sig till.


     


    Enig. Jag hade inte blivit positivt överraskad om detta kom fram när vi har ett regelrätt förhållande. Resultatet hade blivit samma, men eftersom jag inte fått reda på det tidigt så hade jag nog också känt mig lurad på ett vis även om den känslan inte är legitim. 


    Har ingen åsikt om män i kvinnors underkläder förutom att i mitt fall får jag total klitta-punka. det är helt enkelt inget jag går igång på. 

  • Anonym (Nej tack)
    LadyThunder skrev 2023-12-31 09:54:32 följande:

     


    Enig. Jag hade inte blivit positivt överraskad om detta kom fram när vi har ett regelrätt förhållande. Resultatet hade blivit samma, men eftersom jag inte fått reda på det tidigt så hade jag nog också känt mig lurad på ett vis även om den känslan inte är legitim. 


    Har ingen åsikt om män i kvinnors underkläder förutom att i mitt fall får jag total klitta-punka. det är helt enkelt inget jag går igång på. 


    Fast om killen först framställer sig på ett maskulint sätt och långt senare avslöjar sin böjelse så blir ju kvinnan lurad ändå. Tycker därmed att dina känslor blir fullt legitima.

    Jag bryr mig inte heller rent allmänt. Folk får göra som de vill. Men jag hade nog klargjort redan i ett tidigt dejtingstadium att fetischer inte är min grej och att jag inte vill dejta en person som har några sådana.

    Överlåter det sen till killen om han vill vara ärlig med sig själv eller avsluta dejtandet. 
  • Anonym (Monika)

    Skulle inte uppskatta om killen hade trosor eller andra damkläder på sig. Det är absolut inget jag går igång på. Med det sagt så har jag inget emot om andra män har det. Eftersom de inte är intressanta för mig på ett sexuellt sätt så bryr jag mig inte. Män som jag har en parrelation med eller en sexuell relation med vill jag ska vara maskulina och klä sig maskulint. Däremot har jag inget emot om de är bisexuella..... så länge de betér sig maskulint och klär sig maskulint. 

  • Anonym (Anno nym)

    Uj uj att det rör upp sådan känslor hos tjejerna. Det var intressant.

  • AndLarSwe
    Anonym (Monika) skrev 2023-12-31 13:34:57 följande:

    Skulle inte uppskatta om killen hade trosor eller andra damkläder på sig. Det är absolut inget jag går igång på. Med det sagt så har jag inget emot om andra män har det. Eftersom de inte är intressanta för mig på ett sexuellt sätt så bryr jag mig inte. Män som jag har en parrelation med eller en sexuell relation med vill jag ska vara maskulina och klä sig maskulint. Däremot har jag inget emot om de är bisexuella..... så länge de betér sig maskulint och klär sig maskulint. 


    Jag beter mej maskulint måste ja påst. Att jag använder trosor då och då är inget som syns. Jag gillar grejen, känslan, tyget och mycket mer. Hade du sett mej hade du aldrig anat :)
  • Anonym (Farbror Joakim)
    Anonym (Anno nym) skrev 2023-12-31 17:27:27 följande:

    Uj uj att det rör upp sådan känslor hos tjejerna. Det var intressant.


    Eller som förväntat...
    Det brukar väl vara kvinnan som sätter upp "reglerna" för vad som gäller i ett förhållande? Kvinnor har inte samma möjligheter att gå utanför boxen som en man har. Det är inget dom kan hjälpa, det är bara så det är...

    Mannens lott är att anpassa sig till kvinnans förväntningar för att han ska få ligga. 
Svar på tråden Kille i trosor