• Svar på tråden Hela Sverige bakar 2023
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-29 22:22:27 följande:
    Karla,eller vad hon heter,gjorde väl ett regelbrott.
    Och killen lyckades väl inte ens få till en tårta?
    Då tycker jag nog det är rätt att någon av dem ska åka.
    Precis Karla var de som blev diskad då hon gjorde regelbrott. Men hon var sämre med plätt tornet än vad killen var som då inte fick sin tårta ok, men han hade i alla fall gjort en spryttsning.....Karla har vunnit flera stjärnförkläden och Malhat har hela tiden fått massor av hyllningar  av juryn som idag fick hon Stjärnförklädet trots att Ida var felfri i båda tävlingarna. Malhats plättar föll på golvet.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-29 22:22:27 följande:
    Karla,eller vad hon heter,gjorde väl ett regelbrott.
    Och killen lyckades väl inte ens få till en tårta?
    Då tycker jag nog det är rätt att någon av dem ska åka.
    Ok
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-29 22:53:26 följande:
    Precis Karla var de som blev diskad då hon gjorde regelbrott. Men hon var sämre med plätt tornet än vad killen var som då inte fick sin tårta ok, men han hade i alla fall gjort en spryttsning.....Karla har vunnit flera stjärnförkläden och Malhat har hela tiden fått massor av hyllningar  av juryn som idag fick hon Stjärnförklädet trots att Ida var felfri i båda tävlingarna. Malhats plättar föll på golvet.
    Det låter inte okej
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-29 22:53:26 följande:
    Precis Karla var de som blev diskad då hon gjorde regelbrott. Men hon var sämre med plätt tornet än vad killen var som då inte fick sin tårta ok, men han hade i alla fall gjort en spryttsning.....Karla har vunnit flera stjärnförkläden och Malhat har hela tiden fått massor av hyllningar  av juryn som idag fick hon Stjärnförklädet trots att Ida var felfri i båda tävlingarna. Malhats plättar föll på golvet.
    Ok. Missade att hon tappade dem på golvet. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-29 23:08:52 följande:
    Ok. Missade att hon tappade dem på golvet. 
    Ja det gjorde hon så hennes torn var minst av alla.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-30 00:24:48 följande:
    Ja det gjorde hon så hennes torn var minst av alla.
    Ok.
  • Jhannis

    Tyvker Malhat är jobbig, men hon är Juryns favorit. Dock är Ida bättre och även Carla

  • Jhannis

    Om inte Ida vinner Hela Sverige Bakar då kommer jag att sluta och titta på programmet. Hon har varit bra helt igenom.

  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-13 21:55:54 följande:

    Om inte Ida vinner Hela Sverige Bakar då kommer jag att sluta och titta på programmet. Hon har varit bra helt igenom.


    Ligger hon bra till?
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-13 21:58:52 följande:
    Ligger hon bra till?
    Ida och Carla har varit bra båda två. Det var final nu och Carla vann.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-13 22:01:22 följande:
    Ida och Carla har varit bra båda två. Det var final nu och Carla vann.
    Okej
Svar på tråden Hela Sverige bakar 2023