• Anonym (Besviken)

    Besviken på min tjej

    Fick idag reda på något som gjorde mig skitsur och besviken. Jag har länge velat testa analsex med min sambo. Hon har bestämt sagt nej den gången jag frågade och att det "inte är hennes grej". Jag har respekterat det och inte tjatat eller något.

    Idag var vi på en fest med massa gemensamma vänner, vi var lite fulla allihopa, det kom fram att en kille där tidigare hade varit kk med min sambo och att han fått ta henne analt flera gånger. SMS-konversationer han sparat där min sambo sextar om analt bevisade allt.

    När vi kom hem konfronterade jag henne om det här, hon erkände att det var sant.

    Känns så jävla orättvist och förnedrande, varför FÅR HAN MEN INTE JAG?
    Den här killen har legat med många av våra flickvänner, hatar honom, man känner sig så underlägsen som man.

  • Svar på tråden Besviken på min tjej
  • Anonym (Jag med)
    Anonym (Anna) skrev 2024-01-27 14:52:55 följande:
    Kan bara beklaga. Snöflinga och jobb på Samhall. 
    #girlpower
    #nukrossarvipatriarkatet
  • Kotten23

    Vilken fjolla du är. du får väl knulla en bög i röven i stället. Såna som dig är bara ihop med en tjej för att få sex. Det är bara bögar som gillar analsex. Enda gången det är Oki för en kille att ha analsex är när tjejen har bett om det. 

  • Anonym (hmm)
    FiaLisannnN skrev 2024-01-27 12:57:25 följande:

    Låter du henne knulla dig i röven? För annars är det hyckleri från din sida.


    Det finns tjejer som gillar att sätta på killar i rumpan! Och de får såklart leta efter en kille som vill det med henne.
    Det är dock inget som jag har någon lust att prova så vill en tjej göra det får hon leta en annan kille. Hyckleri från min sida? Japp! Annars är jag öppen för ganska mycket som tjejer kan tänkas gilla
  • Viharkul

    Så Kotten23 blir inte avsluten nånsin. Bara bögar som vill ha mun o röv. Lol. Kotten23 accepterar enbart fitta. Inga händer lr nåt annat för det har ju män oxå. Hahaha facepalm 

  • Hjelm

    Ja, det var väl just genom att testa som att hon kommit fram till att det inte var hennes grej?

  • Anonym (Realisten)

    Hur utvecklade sig denna historien? Det var många som hade synpunkter.


    Det är väldigt viktigt att TS verkligen penetrerar sin flickväns anal, det finns INGA alternativ i och med att hennes förra pojkvän gjorde det och hon kommer att återgå till honom även om det gör ont  Skrikandes OCH hon inte älskar sin förra pojkvän.


    Detta blev också bevisat i tråden.

  • Anonym (Just det)

    Hon tycker att du är dålig på att knulla.
    Svaret är enkelt

  • Anonym (Göran.)

    Jag borde inte bli förvånad. Men hur kan någon visa upp gamla SMS för dig från en kvinna du är tillsammans med som han varit KK med. 


    saknar den killen all respekt mot dig och tjejen. 


    fy f@n vilka vidriga människor det finns. 


    Att man sedan pratar om sin partner med andra om sådana saker är lika vidrigt. 


    Ni är av samma skrot och korn. Ni förtjänar verkligen inte att ha en kvinna. 


    saknar ni respekt och moral. Ser ni kvinnor som hål. 


     

  • Anonym (Göran.)
    FiaLisannnN skrev 2024-01-27 12:57:25 följande:

    Låter du henne knulla dig i röven? För annars är det hyckleri från din sida.


    Mycket bra fråga. Röv som röv. 


    jag tycker det är respektlös att diskutera kvinnor på det här viset. 


    han borde verkligen leva utan kvinnor. Han vet inte hur man beter sig mot kvinnor. Det vet inte den andra killen heller som visar upp gamla SMS. 

  • Anonym (A)
    Anonym (Göran.) skrev 2024-03-23 23:36:51 följande:

    Mycket bra fråga. Röv som röv. 


    jag tycker det är respektlös att diskutera kvinnor på det här viset. 


    han borde verkligen leva utan kvinnor. Han vet inte hur man beter sig mot kvinnor. Det vet inte den andra killen heller som visar upp gamla SMS. 


    Det har du så rätt i
  • Anonym (Realisten)

    Ja, idag är det fredag.


    Vi har i åtskilliga andra trådar sett om människor som är kåta, otrogna och allmänt svinaktiga, dvs människor är djur som uteslutande styrs av sina lustar. Hondjur och handjur. Vill TS och andra undvika detta måste TS fullborda penetrationen av sin flickvän. Annars kommer ju flickvännen att endast känna sig hel och påsatt när hon är med sitt ex. Exet är ju dessutom ett svin (dvs ett djur och därmed oemotståndlig)


    Nu är ju detta Familjeliv vilket innebär att även det uppenbara måste förnekas.

  • Emiiee89

    Kan på ett sätt förstå hur TS tänker då jag var likadan förut, sa nej till alla tidigare killar. Pratade sen med min man om det och han tänder extremt mycket på analsex, vilket jag inte visste innan så jag gick med på att ha det och numera kör vi analsex ganska ofta men i utbyte att jag får bli slickad.

  • Anonym (Love it)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 14:36:01 följande:

    Kan på ett sätt förstå hur TS tänker då jag var likadan förut, sa nej till alla tidigare killar. Pratade sen med min man om det och han tänder extremt mycket på analsex, vilket jag inte visste innan så jag gick med på att ha det och numera kör vi analsex ganska ofta men i utbyte att jag får bli slickad.


    Slickad i analen då antar jag? Annars är det väl inte nån bra deal??
  • Emiiee89
    Anonym (Love it) skrev 2024-04-23 10:45:12 följande:
    Slickad i analen då antar jag? Annars är det väl inte nån bra deal??
    Haha den karamellen kan du få suga på 
Svar på tråden Besviken på min tjej