• Anonym (Anna)

    Testa Tinder?

    Hej. 
    Jag är 32 och och söker seriöst förhållande. 
    Jag tänkte kolla om det är värt att testa Tinder? Jag kan tänka mig någon som är mellan 25-35, och har testat varit ut på krogen några helger, men känner inte att det funkar att hitta någon där.
    Vad tror ni, är det värt att testa? Eller ??skämmer?? jag ut mig? 
    Mvh Skrattande

  • Svar på tråden Testa Tinder?
  • Anonym (BG)

    Nja i din ålder känns det lite patetiskt att använda Tinder. Sista desperata chansen att få någon. Tror mer på seriösare kontaktsidor för dig.

  • Lugnoro

    Jag hittade min sambo på Tinder när jag var 31 år. Båda sökte ett seriöst förhållande. 

    Kör på! 

  • Anonym (Krokus)

    Använder Tinder och har sett ser många kvinnor där som befinner sig i din ålder och t o m yngre.

    Vill dock förbereda dig om att det kostar pengar för vissa funktioner, i tre olika prenumerationer. Men du kan kanske testa en månad för att se om det ger resultat. 🙂

  • Anonym (Alla sorter)

    På Tinder finns alla sorter och fördelen är att många finns på Tinder = stort utbud som ökar chansen. Testa! Skriv din presentation med omsorg.

  • Anonym (Skeptisk)

    Haha seriöst på Tinder? Skrattande Glöm det.

  • Lövsångerska1991
    Anonym (Anna) skrev 2024-03-31 00:00:44 följande:
    Testa Tinder?

    Hej. 
    Jag är 32 och och söker seriöst förhållande. 
    Jag tänkte kolla om det är värt att testa Tinder? Jag kan tänka mig någon som är mellan 25-35, och har testat varit ut på krogen några helger, men känner inte att det funkar att hitta någon där.
    Vad tror ni, är det värt att testa? Eller ??skämmer?? jag ut mig? 
    Mvh // Skrattande


    Hej, träffade min sambo genom tinder. Vi har varit ihop i fem år och har en son ihop. Känner även andra som träffat sina partners där som de fått barn med. Så prova och var tydlig med att du söker något seriöst! :)
  • Smecker

    Både jag och sambon har hittat många seriösa ligg på Tinder.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (martin92)

    Jag är din ålder och i min erfarenhet är det mest tonåringar som är ute efter engångsligg som använder tinder, för mig är det perfekt men om man letar efter nåt seriöst kan det nog vara frustrerande men om du har tur kan du kanske träffa någon speciell ändå. 

  • Anonym (Kan alltid testa)

    Du kan ju alltid testa men ha inte för stora förhoppningar. 99/100 av killarna vill bara knulla dig oavsett vad de påstår. Du kommer bli bombarderad med desperata killar så blir svårt att sålla men har du tålamod så kan du säkert hitta vad du söker.

  • Anonym (I smyg)

    Eftersom jag är gift så skriver jag anonymt nu. Jag har aldrig fattat vad Tinder är ens men för två veckor sedan testade jag. Första veckan var jag med 6 stycken i jätteolikt åldersspann. Denna vackra har jag redan varit med 5. 

    Detta har bara påverkat mitt och hustruns sexliv positivt då jag fått en nytändning för sex 

  • Anonym (Mi)

    Blev singel som 32åring och skaffade Tinder. Visst fick jag sålla rejält men det fanns ändå en hel del killar där som var ute efter något seriöst. Träffade min nuvarande sambo och vi har varit ett par i 1,5år nu. Testa

  • Anonym (fdPåJakt)

    För ett par år sedan när jag var singel ett kort tag, testade jag Tinder (var 55 år då) och hade enormt kul med många tjejer i olika åldrar mellan 40-60. Förstår inte riktigt varför det skulle vara ett problem för en 32-årig tjej att använda det? T o m min far har använt Tinder, så fungerar nog även bra för 70+.

  • Anonym (C)

    Jag fyller 35 i år och jag träffade min pojkvän via Tinder för två år sedan. Visst finns det många oseriösa men var finns det inte det. Jag har även varit på betalsidor som ska vara mer seriösa men många var oseriösa även där. Sålla och följ din magkänsla är mitt tips.

  • Anonym (Ammi)
    Anonym (I smyg) skrev 2024-04-04 02:23:45 följande:

    Eftersom jag är gift så skriver jag anonymt nu. Jag har aldrig fattat vad Tinder är ens men för två veckor sedan testade jag. Första veckan var jag med 6 stycken i jätteolikt åldersspann. Denna vackra har jag redan varit med 5. 

    Detta har bara påverkat mitt och hustruns sexliv positivt då jag fått en nytändning för sex 


    Härligt att läsa. Då är frun positiv till att du ligger runt, eftersom det gynnar henne också? 
Svar på tråden Testa Tinder?