• Anonym (Man/24)

    Vill bli avsugen

    Hej, jag och min tjej har varit ihop i snart 3 år. 


    jag älskar att slicka henne. Både kön och röv  Och hon uppskattar det jätte mycket. 


    ibland händer det att hon går ner på mig. hon är då oftast väldigt försiktig på grund av dåliga erfarenheter med andra män. Jag har alltid sagt till henne och ta det i sin takt. och att hon inte behöver om hon inte vill.

    Hon har sagt till mig att hon älskar att suga just mig och att hon ofta vill göra det men inte vet riktigt när. Varpå jag svarar att hon ska göra det när hon vill det mest. 


    ändå så händer det väldigt sällan och jag hade önskat att det skulle ske oftare som en del av förspelet liksom. 


    vad kan jag göra eller säga?


     

  • Svar på tråden Vill bli avsugen
  • Anonym (Säg till)

    Din flickvän har sagt att hon är osäker på när hon ska göra det, och du har sagt att hon ska göra det när hon känner att hon vill. Det kan vara så att hon är fortsatt osäker, så kanske hon behöver mer mod? Testa att be om det, det gör gott för hennes självförtroende inom bj-området ;)

  • Anonym (Man/24)

    (Anonym(säg till))

    jag har testat det vid ett tillfälle men då verkade det snarare som hon blev avtänd. vet inte. vill ju inte få henne att känna att hon måste. 

  • Anonym (Säg till)

    Det finns fler sätt att öka tryggheten, det kan vara att du t.ex. pratar om hur härligt det var sist i en situation för hon inte känner att du tjatar. Det kan vara att när hon gör det bästa gång så är du väldigt tydlig med hur skönt det är - men du kanske redan gör det? Oralt är härligt, både att ge och att få. Hoppas att det blir mer av den varan för er!

  • Anonym (Man/24)
    Anonym (Säg till) skrev 2024-04-04 00:57:38 följande:

    Det finns fler sätt att öka tryggheten, det kan vara att du t.ex. pratar om hur härligt det var sist i en situation för hon inte känner att du tjatar. Det kan vara att när hon gör det bästa gång så är du väldigt tydlig med hur skönt det är - men du kanske redan gör det? Oralt är härligt, både att ge och att få. Hoppas att det blir mer av den varan för er!


    Tack! 


    ska testa det lite mera

  • Anonym (...)
    Anonym (Man/24) skrev 2024-04-04 00:31:06 följande:
    Vill bli avsugen

    Hej, jag och min tjej har varit ihop i snart 3 år. 


    jag älskar att slicka henne. Både kön och röv  Och hon uppskattar det jätte mycket. 


    ibland händer det att hon går ner på mig. hon är då oftast väldigt försiktig på grund av dåliga erfarenheter med andra män. Jag har alltid sagt till henne och ta det i sin takt. och att hon inte behöver om hon inte vill.

    Hon har sagt till mig att hon älskar att suga just mig och att hon ofta vill göra det men inte vet riktigt när. Varpå jag svarar att hon ska göra det när hon vill det mest. 


    ändå så händer det väldigt sällan och jag hade önskat att det skulle ske oftare som en del av förspelet liksom. 


    vad kan jag göra eller säga?


     


    Får bjuda in henna, lägg fram kuken och säg lek i din takt
    69:an funkar de med 
  • XDX

    Din kuk kanske är så stor att hon tycker det är jättejobbigt att suga den. I så fall finns det en hel del tips att söka på nätet, t ex Youtube, om hur hon kan ge nåt liknande en avsugning trots storleken. Kan såklart vara känsligt att prata om med henne, men gör ditt bästa så leder det er säkert ännu närmre varandra. 

  • Anonym (HmJ)
    Anonym (...) skrev 2024-04-04 08:11:27 följande:
    Får bjuda in henna, lägg fram kuken och säg lek i din takt
    69:an funkar de med 
    Så avtändande 
  • Anonym (:))

    Kan ju även vara så att hon behöver instruktioner. Alla kan inte "ta för sig" utan behöver att den andra ber om det eller berättar vad den vill. Jag själv kan inte ta för mig, det finns inte i mig. Jag behöver bli styrd! Och det tog 20 år för min man att faktiskt förstå det och nu går det mycket bättre istället för sura miner.

  • Anonym (Tommie)

    Prova att överraska henne med att vara väldigt tydlig med vad du vill, men gör det respektfullt. 

  • Anonym (Tommie)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 15:01:43 följande:

    Ni kan be mig komma så ska jag visa din tjej hur man gör ;) 


    Tungan ute
  • Anonym (Rune)

    Jag kan ge dig en riktig avsugning från man till man.

  • Spy

    Bara förklara det rakt ut när du skulle vilja att hon suger av dig. 


    är hon osäker kan du ju bara säga gör det så fort du tror att jag vill eller hon vill. Hon kan ju inte få mer än ett nej tack

  • Anonym (?)

    Mitt livs bästa oralsex har jag fått från en kvinna som blivit både våldtagen och misshandlad innan. Även oralt våldtagen. 
    Ändå , det bästa oralsex jag någonsin upplevt men fick aldrig komma i munnen. Hängde väl ihop med hennes historia och  ifrågasatte aldrig. Men var ju rätt frustrerande ......

Svar på tråden Vill bli avsugen