• Anonym (Hs)

    En 22-årig ung kille.

    Jag har börjat leta efter någon på dejtingappar, men jag känner att jag bara slösar bort min tid och inte kommer att hitta någon.  Jag har börjat onanera mycket på sistone och nu känner jag att jag inte får samma njutning som jag gjorde för några månader sedan. Jag känner mig väldigt sexuellt frustrerad.

  • Svar på tråden En 22-årig ung kille.
  • Tobben
    Anonym (Hs) skrev 2024-04-04 11:30:52 följande:
    En 22-årig ung kille.

    Jag har börjat leta efter någon på dejtingappar, men jag känner att jag bara slösar bort min tid och inte kommer att hitta någon.  Jag har börjat onanera mycket på sistone och nu känner jag att jag inte får samma njutning som jag gjorde för några månader sedan. Jag känner mig väldigt sexuellt frustrerad.


    Vilka dejtingappar har du?
    Får du inga träffar alls?
  • Anonym (Vår)

    Vad har onanering med dejting att göra, hänger inte med riktigt.

  • Anonym (Urkel3)

    Svårt få träffar idag på dejtingappar tyvärr, då ska du ha DET för att få träff.
    Mycket fejkprofiler och skummisar ständigt.
    Jag har varit på dejtingsidor i över 15 år och har endast lyckats hitta ett ons. Så jag satsar helhjärtat nu på singellivet istället.

  • Anonym (Hs)
    badoo, tinder. Jag får matchningar men jag vill inte prata om sex direkt. De konversationer jag har börjat avslutas snabbt xd
  • Anonym (Urkel3)
    Anonym (Hs) skrev 2024-04-04 11:58:22 följande:
    badoo, tinder. Jag får matchningar men jag vill inte prata om sex direkt. De konversationer jag har börjat avslutas snabbt xd
    Känner igen det där. Man lyckas med minimum 3-5 meddelanden som antingen avslutas eller bara slutar svara. Tänk inte så mycket på det, gå vidare.
Svar på tråden En 22-årig ung kille.