• Maja2003

    Om rumpan studsar lite då man springer, är den otränad?

    Jag veeeeeeet. Men jag vill se svart på vitt vad folk tycker. Ni behöver inte ens svara, bara rösta så jag får se vad folk faktiskt tycker.

    Det handlar alltså inte om något daller, utan om lite studs/gung. Det känns, så det är inte jag som inbillar mig. Åldern har säkert också betydelse, jag är 20 (blir 21 i år).

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om rumpan studsar lite då man springer, är den otränad?
  • Anonym (Jessica)

    Ingen aning. Glor inte på min egna röv och märker inte att den hoppar. 

  • Maja2003
    Anonym (Jessica) skrev 2024-04-16 13:52:51 följande:

    Ingen aning. Glor inte på min egna röv och märker inte att den hoppar. 


    Var tacksam för det du
  • Anonym (C)

    Jo tyvärr. Jag kan känna hur den studsar när jag springer. Känner t.om hur den gungar när jag går. Ogillar det egentligen men min kille älskar det.

  • Anonym (Q)

    När jag springer känns det snarare som den skumpar än studsar. Beroende på hur jag är klädd så kan jag också känna hur det gungar där bak. Men det har jag inget emot, känner mig bara kvinnlig.

  • Anonym (Rövfetish)
    Maja2003 skrev 2024-04-16 13:51:12 följande:
    Om rumpan studsar lite då man springer, är den otränad?

    Jag veeeeeeet. Men jag vill se svart på vitt vad folk tycker. Ni behöver inte ens svara, bara rösta så jag får se vad folk faktiskt tycker.

    Det handlar alltså inte om något daller, utan om lite studs/gung. Det känns, så det är inte jag som inbillar mig. Åldern har säkert också betydelse, jag är 20 (blir 21 i år).


    Har du någon filmsnutt som kan visa på skillnaden. Eller rättare sagt, kan du från din stora samling av bilder och filmer på arslen inte bara i lugn och ro hemma dra en runk och inte spamma forumet med dina rövtrådar 
  • Maja2003
    Anonym (Q) skrev 2024-04-17 08:23:30 följande:

    När jag springer känns det snarare som den skumpar än studsar. Beroende på hur jag är klädd så kan jag också känna hur det gungar där bak. Men det har jag inget emot, känner mig bara kvinnlig.


    Är inte skump och studs samma sak typ? :S
Svar på tråden Om rumpan studsar lite då man springer, är den otränad?