• Anonym (R)

    Saknar min semesterflirt

    Hej! 

    Jag var utomlands och träffade en kille, vi umgicks ett dygn och jag blev kär. Han bor i Tyskland och jag i Sverige. Jag var noga med att säga att detta kanske blir sista gången vi ses eftersom vi bor i olika länder. Det tyckte inte han, han sa att vi kanske ses framöver och vi bytte kontaktuppgifter. Efter det har han hört av sig, skickar bilder på sitt barn och kallar mig söt. Jag skrev att jag saknar honom och han svarade att han saknar den dagen vi tillbringade tillsammans. 

    Vad tror ni? Kan detta leda till något eller är det kört? 

  • Svar på tråden Saknar min semesterflirt
  • Räkan77

    Om du är beredd på att flytta till Tyskland så är det bara att tuta och köra och se vart det leder.

    Men det är ju inte det enklaste att bli tillsammans med en man från ett annat land som redan har barn. Jag skulle nog försöka bevara det som ett häftigt minne.

  • Anonym (Alexandra)
    Anonym (R) skrev 2024-05-03 10:40:26 följande:
    Saknar min semesterflirt

    Hej! 

    Jag var utomlands och träffade en kille, vi umgicks ett dygn och jag blev kär. Han bor i Tyskland och jag i Sverige. Jag var noga med att säga att detta kanske blir sista gången vi ses eftersom vi bor i olika länder. Det tyckte inte han, han sa att vi kanske ses framöver och vi bytte kontaktuppgifter. Efter det har han hört av sig, skickar bilder på sitt barn och kallar mig söt. Jag skrev att jag saknar honom och han svarade att han saknar den dagen vi tillbringade tillsammans. 

    Vad tror ni? Kan detta leda till något eller är det kört? 


    Ni spenderade EN dag ihop, på semester dessutom. Ni känner ju inte ens varandra. Klart att du kan försöka lära känns honom mer, men mest troligt kommer det ju bara vara en semesterflört. 


    Det känns väldigt tidigt att ens fundera på att flytta till Tyskland. 

  • Räkan77
    Anonym (Alexandra) skrev 2024-05-03 10:54:23 följande:

    Ni spenderade EN dag ihop, på semester dessutom. Ni känner ju inte ens varandra. Klart att du kan försöka lära känns honom mer, men mest troligt kommer det ju bara vara en semesterflört. 


    Det känns väldigt tidigt att ens fundera på att flytta till Tyskland. 


    Eftersom han har barn i Tyskland så kommer han  troligtvis inte vilja flytta till Sverige. Så det kan ju vara bra att redan nu fundera på om det öht är aktuellt att flytta till Tyskland OM det blir seriöst. 
Svar på tråden Saknar min semesterflirt