• Sinisiew

    Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.

    Jag är nyfiken på hur det ligger till statistiskt angående denna fråga.
    Min karl står men jag har fått för mig att det är många som sitter.

    Frågan gäller hur ni gör hemma.


    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 19:51:35:
    Tack allihop som svarar!

    Ni har helt rätt i att det borde funnits ett alternativ till. "Sitter för det mesta". Men tyvärr kan jag inte lägga till ett alternativ i efterhand.

    Det verkar som om att det blir ett övertag på de sittande!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.
  • Isfjord

    På jobbet sitter jag, enda tillfället man får sitta ner.
    I skogen står jag och kissar. Behöver jag göra mer kissar jag först om jag är i skogen, tror det är svårt att sitta på huk och kissa som kille.
    På äckliga toaletter står jag om jag bara ska kissa. Måste jag sätta mig på en äcklig toalett sanerar jag den.
    På rena toaletter sitter jag, även om man prickar rätt har alla lite duschstråle, men det är så mikroskopiska droppar att man inte ser dem. Men i långa loppet blir det mycket på golvet.

  • drSteffo

    Sitter alltid, även på offentliga toaletter (bortsett från de som ser ut som något hitsläpat från Hiroshima).

    Föresten, är det bara jag som har pissoar-kramp? (alltså omöjligt kunna pinka i en pissoar, MÅSTE stänga en dörr om mig och vara ensam för att det ska gå)

  • Jey

    Sitter nästan alltid, helt enkelt bekvämast så. Står i fyllan (pissoar, buske oftast juh).

  • Qman

    Måste stå.Tycker det är obehagligt när den hänger mot stolen.

  • cartwright

    står, det gör väl alla killar alltid, annars e man väl ingen kille, lillgrabben e 7 år o har alltid pissat stående ute! annars e man väl em fjolla! ellr va tycker du????

  • Triton

    Har aldrig reflektat över att man även som man kan sitta ner och kissa. Känns mycket tveksamt. Själv står jag alltid, till frugans stora förtret då precisionen inte alltid är den bästa...

  • don daniel

    Sitter för det mesta.

    -Ingen risk att missa

    -Mindre risk för pungcancer då blåsan töms bättre

    -Finns det något äckligare och töntigare än en man som står bredbent och kissar det ljudligaste han kan, bara för att försäkra sig själv och andra om att han inte är säker i sig själv?

    En på offentliga toaletter när äckelmansgrisar som ser ner på städerskor varit framme, står jag ibland. Men jag anstränger mig för att sikta rätt, ha!

  • Ulo

    Varierar men kom idag på en nackdel med att stå upp, pollensäsongen, sjukt svårt att nysa samtidigt......

  • PsyNRG

    PÅ damernas sitter jag o på herrarnas står jag .Logiskt.Nej

Svar på tråden Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.