• Anonym

    20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??

    Nu är jag över 30 och har man och barn, men när jag var 20 så var jag en lycklig oskuld utan pojkvän.
    Mina kompisar var avundsjuka på mig för att jag vägrade hoppa i säng med vem som helst. De ville bara få det gjort.
    Jag höll på mig tills jag var 23.
    Vill bara säga att det är inget att skämmas för, utan var stolt över den du är. Du kommer att hitta någon, men det gör man inte förrän man slutar leta. De dyker upp när man minst anar det.

  • Anonym

    Jag var oskuld tills jag var 25. Nu är jag jättelycklig med min sambo, vår underbara son och ett syskon på väg!

  • Anonym

    Kan bara instämma...
    Anonym (en till..) skrev 2007-07-23 01:27:06 följande:


    Jag är 20 och oskuld, har pojkvänn men vi vill vänta ett tag till.Va stolt över det, jag tycker det är 'fint' att vissa väntar och inte bara hoppar i säng med någon bara för att!
  • Anonym

    SNÄLLA DU =) Det är något att vara STOLT över det!

    jag var 17 när jag träffade min kille men vi hade inte sex innan jag var 19 och det är jag bara glad för. är 22 idag och är fortfarande tillsammans med samma kille. det är så speciellt när man hittat den man verkligen älskar och vill leva livet med och tro mej när du hittar den killen känner du det. SÅ HA TÅLAMOD LYCKAN KOMMER TILL DEJ MED! =)

  • Anonym

    hej var 20 när jag var med min kille i dag vid 30 önskar jag att jag hade väntat ett tag till för man ska inte ha så bråtom
    har barn och man i dag men inte med den förste.

  • Anonym

    Min syster är 27 år och oskuld, har aldrig haft nån pojkvän.

  • Anonym

    min kompis pojkvän är 25 och oskuld, dock inte hon. Men han vill vänta tills de gifter sig, och han får nog vänta några år till eftersom hon inte vill gifta sig än

  • Anonym

    Jag hade precis fyllt 27 när jag blev av med oskulden. Nu är jag mamma.

  • Anonym

    När jag var 20 var jag också oskuld! Nu 15 år senare har jag haft flera olika partners, två sambos, är gift och har tre barn   Jag blev av med oskulden på en semesterresa bara för att få gjort det vilket jag ångrade sedan. För inte så långt därefter träffade jag en jättegullig kille som var 22 och oskuld! De finns också!

  • Anonym

    Jag träffade min första kille när jag var 17. Vi var tillsammans i 1,5 år men det kändes aldrig rätt att förlora oskulden till honom. (vi hade sex men aldrig samlag.) Nu efteråt är jag jätteglad att jag inte lät honom övertala mig till något som jag inte ville. Han var och är en skitstövel. (Jag fick psykiska besvär och ätstörningar av hur han behandlade mig...)

    I alla fall... Ungefär ett halvår efter att vi gjort slut träffade jag en ny kille som var den förste pojkvännens motsats. Han brydde sig om mig på riktigt. Nu i efterhand känns det lite romantiskt att vi förlorade oskulderna tillsammans. Vi var då runt 20. Vi har varit nu ihop i 6 år, är förlovade, har hus och en underbar son på 8 månader!

    Mitt liv hade ju inte varit direkt annorlunda även om jag förlorat oskulden till den första killen, men jag tycker att det är bättre att vänta tills det känns rätt än att få det "överstökat".

  • Anonym

    Jag var 23 när jag förlorade oskulden och det var även den första kille jag blev tillsammans med. Jag tycker att det är viktigt att vänta tills det verkligen känns rätt. Kram

  • Anonym

    Själv var jag 14 när jag blev av med oskulden, alldeles för tidigt tycker jag nu. Just nu känner jag att jag lika gärna kunde vänta tills jag blev äldre med att ha sex första gången.

Svar på tråden 20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??