• Anonym (killeundra)

    String efter 30?

    Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

    Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Anonym (T)

    String är förmodligen ganska "ute", men det är jättesvårt att vänja sej av med! Jag är 26 och har haft string sedan 14-års ålder och nu tycker jag att alla andra trosor är otroligt obekväma och syns utanpå byxorna.
    Men för mej är det en vanesak, inget jag har för att det är sexigt eller osexigt.

  • Anonym

    Har haft skulle få skavsår om jag hade det i dag men när jag hade det kände jag mig sexigare.

  • idacathrine

    blää - string är fult och obekvämt.
    lite för mycket 90tal alltså, haha

  • Anonym (Hot mama)

    Är 30+och använder hipster trosa, kanske det andra menar med hot pants.

    Sloggis Hot hips är favoriten, assköna och myyyycket sexiga. Inga troskanter överhuvudtaget och ändå inga obekväma mustrådar!
    Kolla http://www.sloggi.com/se/ och inne på Hot hips om du vill ha något att vila ögonen på!

  • Anonym

    Japp använder string men för att jag tycker att dom är bekväma inte för att vara sexig......hatar troskanter när man använder byxor...

  • Anonym (snöret)

    Jag är 30+ och använder nästan uteslutande string.

    Jag känner igen den här diskussionen och frågar samma sak jag frågade i den andra tråden; hur kan underkläder vara ute eller inne? Jag fattar verkligen inte det. Alla tar väl på sig det man tycker är bekvämast och har man, som i mitt fall, sladdrig röv så ser det långt mycket bättre ut med string än ett par trosor som ger mej fyra skinkor.
     Jag skiter ganska rejält i om någon anser det vara sexigt, slampigt, wt eller ute. Jag älskar mina stringisar och för min man spelar det heller ingen roll.

    "Så 90-tal".  *skakar uppgivet på huvudet*     Jag köper att folk anser att tex utsvängda jeans är ute, det är ju något alla kan se att man har men liksom..trosor? Vem fan bryr sig?

    Jaja. Gick lite ot där. Förlåt.

  • Anonym

    jag är 19 dom flesta av mina vänner har string och hotpants, själv tycker jag att hotpants är osköna till tusen, och jag har inget för att det är en modefluga för tillfället, utan för att JAG tycker det är skönt..

    Så ja jag har string..

Svar på tråden String efter 30?