• Magini

    Ägglossning utan mens??

    Visst kan man inte ha haft ägglossning om man inte får mens efteråt?! Alltså om man inte är gravid förstås.. Har man ägglossning och det inte blir bäbis av ägget då MÅSTE man vell få mens, eller?!

  • Svar på tråden Ägglossning utan mens??
  • Magini

    Ingen som vet om det går eller inte?!
    Kom på tanken då jag fick min ägglossning på rätt dag men precis en cykel efter. Hänger ni med? Kroppen hoppade över en månad och jag är van sedan tidigare med oregelbunden mens och såhär exakt i tid brukar den inte komma.. Senaste halvåret har jag alltid fått mens 28:de för att sedan 28 jan inte komma.. Men nu hade jag min ägglossning så min BIM är ca 28:de igen.. Tänkte om kroppen kunde vara regelbunden fast jag inte vet om det..

    Låter ju helt sjukt när jag skriver det här men tanken ploppade upp i skallen på mig en kväll när jag låg o filosoferade i sängen.. haha.. Tänkte att någon borde ju veta?!

  • Magini

    Pimpinellan: Som svar på frågan: Nej, man kan INTE ha haft ägglossning om man inte får mens efteråt (om man inte är gravid förståss..)??

    Ja, det känns ju som det borde vara fysiskt omöjligt för vart skulle liksom ägget o allt ta vägen om det inte kom ut, eller hur?! =)

    Vet inte om det är bra eller dåligt att ligga och filosofera, men lustiga saker kommer man på iallafall.. hahah..

Svar på tråden Ägglossning utan mens??