• Kjell2

    kan man vara kär i en kändis??

    TS:
    Jag tycker du ska ta konskevenserna av dina känslor och vara ärlig mot din man. Du bör säga till honom att du vill skiljas för att du är kär och vill gifta dig med en annan man.

    Även om din man säkert kommer bli leedsen så måste det vara bättre för er att du får möjligheten att söka upp den man du är kär istället för att leva i ett äktenskap utan kärlek.

    Det finns en risk att han blir bitter då du under än längre tid i tanken varit otrogen och även planerat för det.

    Jag hoppas du är ärlig mot dig själv och din man, väljer kärleken, och går vidare i ditt liv.

    /Kjell

  • Kjell2

    Det finns en intressant annan tråd i ett likande ämnen där en tjej är djupt besviken på sin sambo för han tycker Slitztjejer är finare och sexigare än vad hon är. Hon överväger att lämna sin sambo nu.

    Kan förstå henne. Kan inte vara kul att höra hur en annan tjej är mycket läckrare än vad hon är.

    /Kjell

  • Kjell2
    Flippiliflopp skrev 2008-05-15 16:06:47 följande:
    Kjell: Vem har sagt att TS tycker att kändisen är snyggare än sin man? Man kan vara attraherad av någon annan utan att för den delen tycka att sin partner är mindre attraktiv.Dock kan jag förstå tjejen du skrev om men läget är inte riktigt detsamma i detta fall.
    Jag har iofs aldrig sagt att TS i denna tråd tycker kändisen är snyggare än sin man. Däreomt har hon sagt att kändisen har sexappeal, att hon blir kär i honom och skulle kunna tänka sig att gifta sig med honom.

    Vad jag vill visa på är likheterna mellan att drömma om en kändis och drömma om en Slitztjej. Det går att göra sin parnter mycket illa med sådana drömmar. I den andra tråden är tjejen jätteledsen och besviken på sin sambo för han tycker Slitztjejer är läckra och drömmer om dem.

    /Kjell
  • Kjell2
    Sklätt skrev 2008-05-16 16:09:06 följande:
    Inte fan tror jag att TS ska behöva säga till sin man att hon funderar på att lämna honom för en känd man i Skottland. Kjell, din jämförelse var det dummaste jag hört! [Och slitztjejer är vidriga!]
    Varför är min jämförelse så dum? TS skriver att hon är kär i honom och att hon vill gifta sig med honom. Skulle min fru känna så för en kille skulle jag vilja att hon var ärlig med mig så att vi båda kunde gå vidare med våra liv på var sitt håll.

    Är det mer ok att fantisera om en filmkändis än en Slitztjej? Vad är det som gör Slitztjejerna vidriga? Är inte James M vidrig också i så fall?

    /Kjell
  • Kjell2
    Sklätt skrev 2008-05-16 19:29:04 följande:
    Vidrigt att tjäna pengar på att visa sin kropp. (Horor, helt enkelt). Och vidrigt att folk tänder på oäkta plastmänniskor.

    Ärligt talat, tar du TS inlägg på så stort allvar? Gör du verkligen det? Jag läser denna tråd för den är rolig. Jag har sagt många ggr att om Johnny Depp skulle knacka på dörren, så skulle jag mer än gärna hänga med han hem. Men detta är ju verkligheten! Om han nu verkligen skulle knacka på min dörr så skulle jag givetvis inte detta. Detsamma gäller TS, tror jag.
    Men även manliga sådespelare tjänar väl pengar på sin kropp och är rätt fejkade med smink, retucherade bilder, operationer mm. Är de också horor?

    Sen tvivlar jag lite på TS men jag brukar lita på människor och inte anta att de ljuger och utgå från det. Säger hon att hon är kär och vill gifta sig med James M ugår jag att det är sant och inte en lögn.

    Det är kanske så att det finns någon form av dubbelmoral. Det är fritt fram för tejer att drömma och fantisera om kändisar men när killar gör det är det något fult, smutsigt och svekfult.

    /Kjell
Svar på tråden kan man vara kär i en kändis??