Inlägg från: Alemonia |Visa alla inlägg
  • Alemonia

    Föräldrar och andra på Vikbolandet

    Finns det några fler här än jag som bor på Vikbolandet? Vore kul att höra av er.

  • Svar på tråden Föräldrar och andra på Vikbolandet
  • Alemonia

    Någon mer än vi som ska på julavslutningen i Dagsberg i morgon (16:00 i Dagsbergs kyrka)?

  • Alemonia

    Babysången samt miniorer och juniorer i Dagsberg men det är familjegdstjänst så alla är välkomna och är barnen stora nog för luciatåg är det bara att vara där lite innan och ha lussekläder.

  • Alemonia

    För min del får du mycket gärna haka på här även att det kanske ligger utanför men du precis som vi andra bor ju ute på landet.
    Eftersom jag själv bor i Furingstad så är det inte så långt ifrån.

  • Alemonia

    Jag har gått några gånger på babysången i Dagsberg. Min dotter heter Ida och har rött hår.

  • Alemonia

    Ida är nu 3,5 månader.
    Vi har sökt till Kullen och hoppas få besked efter mötet som de har nu i kväll. Det var den infon vi fick när vi var där för en knapp månad sedan. Har ni också sökt?

  • Alemonia

    Kullen är föräldrakorerativet i Furingstad. Vad övriga dagis heter vet jag inte. Kuddby känns lång ut tycker jag men det kanske blir så ändå om vi inte kommer in på Kullen.

  • Alemonia

    Kul att Love fick plats! Själv har jag inte hört något tyvärr. För Ida är det september som gäller. När ska Love börja?

  • Alemonia

    Zysteryster: Jo, det stämmer bra att vi gick samtidigt på babymassagen.

    Widde2: Oki, då förstår jag varför ni fick besked så snabbt. Jag håller själv tummarna för att jag får höra något idag, annars får jag ta och ringa själv senast på måndag.

  • Alemonia

    KroonLundin: Min Ida som snart blir 4 månader har alla gånger jag varit med på babysången i Dagsberg varit det yngsta barnet. Dock är det uppehåll nu över jul och nyår.

Svar på tråden Föräldrar och andra på Vikbolandet