• MiniNässlan

    ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

    Jag är på BIM-3, jag känner molvärk i magen och ömma bröstvårtor men det kan ju lika gärna vara mensen som är på G. Ska nog testa imorgon. Någon som har testat koppen från billigatester som kissar i? Funkar den bra??

  • MiniNässlan

    Liniz76. Jag ska oxå testa imorgon söndag. Har BIM på tisdag men klarar inte av att vänta.

  • MiniNässlan

    Testade mig idag men det visade ingenting. Det kanske är för tidigt. jag har BIM runt den 19/12. Ska testa med RFSU testa tidigt på tisdag.

  • MiniNässlan

    Det finns fortfarande en chans. Vissa testar positivt samma dag som BIM och tom efter BIM.
    Har du några symptom??

  • MiniNässlan
    Svar på #136
    Hej! RFSU har ett test man kan testa med tidigt, jag vet inte hur tidigt Jag antar att det är känsligare än ett vanligt gravtest. Det finns att beställa på deras hemsida. Jag borde få hem mina test måndag eller tisdag, då ska jag testa mig igen.
  • MiniNässlan

    Får man alltid en nidblödning när man blir gravid? Är det kört om man inte har fått den??

  • MiniNässlan

    Vad skönt att höra! Hoppas jag plussar snart!!! Jag orkar inte ta dubbeldos av Pergo.
    Skriver upp mina symptom för skojs skull.

    * Ömma bröstvårtor(inte själva brösten)
    * Kissnödigt mer än vanligt
    * Lite molande värk i magen
    * Trött

    Hm egentligen kan man ju känna så här vilken dag som helst.

  • MiniNässlan

    Det verkar vara många som har testat ett digitalt cb test när dom plussat, så jag blev tvungen att köpa ett. Hm, undrar om det gör någon skillnad. Jag inbillar mig att om jag testar med det så kanske det visar att jag är gravid. Hur dum får man va´

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom