Inlägg från: Mr Espresso |Visa alla inlägg
  • Mr Espresso

    Vad har du på dig nu?

    Eftersom jag jobbar så har jag mörka jeans, vit v-ringad t-shirt och en Stenströmskjorta på mig!

    sambo i sumpan skrev 2009-12-28 09:26:23 följande:


    morgonrock...
  • Mr Espresso
    Peter37 skrev 2009-12-06 00:18:06 följande:
    Groddräkt och latexstring under

    Vad har du på dig för kläder just nu?jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor
  • Mr Espresso
    Peter37 skrev 2009-12-06 00:18:06 följande:
    Vad har du på dig för kläder just nu?jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor
    Fick precis av mig groddräkten, pust....Kör med kilt idag med inget under, väl anpassat för årstiden...
  • Mr Espresso
    Peter37 skrev 2009-12-06 00:18:06 följande:
    Vad har du på dig för kläder just nu?jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor
    Knähöga strumpor, lederhosen och en t-shirt med texten "SAUERKRAUT"
  • Mr Espresso

    En jävla skillnad på kläder....Igår kilt och fritt blås och i dag lederhosen som är varma som faaan
    Funderar ut morgondagens kläder redan nu.....

  • Mr Espresso

    Idag kör jag en stilren Kimono på jobbet, allt för att smälta in i omgivningen....

  • Mr Espresso
    Jävelunge skrev 2010-01-15 14:53:58 följande:
    Ohhh jobbar du på bordell eller?Själv har jag Lille Skutt-kostym på mig. Det blir lite varmt ibland med det stora huvudet och allt men den som vill vara fin får lida pin!
    Näe jobbar som fasighetsmäklare, där vi just nu försöker sälja hus i japansk stil....
  • Mr Espresso
    Salmiak73 skrev 2010-01-16 09:54:13 följande:
    Nyfiken på vad du kör för kläder när ni har ett torp till försäljning?
    Då blir det en halv dosa ettan under överläppen. Sen kör jag nog Åsa-Nissestuket, det brukar gå hem i stugorna. Torpspekulant??  
  • Mr Espresso
    Knasis skrev 2010-01-16 23:29:53 följande:
    oj oj oj... fråga inte honom om utstyrsel till hästgård!!
    Helt rätt...Hästgårdar är inte min starka sida. Gillar mer hus i bayersk alpstil och filar redan på klädseln tills imorrn....
  • Mr Espresso

    Idag kör jag en nordnorsk stil på jobbet, dvs "gå på tur stilen" Enda nackdelen är att det är jobbigt att ha telemarksskidorna på sig inomhus...

    Akkurat

  • Mr Espresso

    Lite kallt idag så det blir den heltäckande gummidräkten

  • Mr Espresso
    ricken skrev 2010-02-28 10:41:25 följande:
    Lederhosen und katoffeln.
    Katoffeln? Du menar kartoffel som betyder potatis. Har du klätt dig i skalen?
Svar på tråden Vad har du på dig nu?