• Anonym (mupp)

    Olyckligt kär ien kändis

    Vad gör man omman helt galet gått och kärat ner sig ien kändis?
    Jag hyr alla filmer, kollar klipp på youtube, fantiserar om ett liv tillsammans.
    Ibland går jag och pratar med mig självhär hemma och låssas att han svarar, att vi ska gå och äta & sova ihop etc.
    Detta är SKITJOBBIGT, hur kommer man över denna underbara varelse?
    Jag e så olycklig just nu och märker hur mitt humör försämras mer o mer för varje dag pga detta.
    Jag är ensamstående mamma med lätt övervikt och har tappat hoppet om mig själv lite. Snälla ge mig råd.

  • Svar på tråden Olyckligt kär ien kändis
  • Anonym (Ingen fara)
    Anonym (S) skrev 2010-01-20 20:26:03 följande:
    Visst är det härligt att drömma sig bort ibland. Tänk vad tråkigt de skulle vara om man inte fick det :)
    Preics
  • Anonym (mupp)

    TACK va gulligani är.
    Vem det är??? Hahaha,han blev typ jättepoppis på  2 sekunder helt nyligen. Då hade jag spanat in snyggot under en lång tid, men nu blir jag nästan sur va alla ska ränna efter honom, min snygging. Bli fans på FB osv.
    Han e MIN =)
    Initsialer J.K

    Ingen som har lite dirt på  honom som kan dra ner mina känslor? Fram med det isf.

  • Amazina
    Anonym (mupp) skrev 2010-01-20 21:30:29 följande:
    TACK va gulligani är. Vem det är??? Hahaha,han blev typ jättepoppis på  2 sekunder helt nyligen. Då hade jag spanat in snyggot under en lång tid, men nu blir jag nästan sur va alla ska ränna efter honom, min snygging. Bli fans på FB osv. Han e MIN =) Initsialer J.K Ingen som har lite dirt på  honom som kan dra ner mina känslor? Fram med det isf.
    Ingen aning om vem det är... Men jag lovar i vilket fall som helst att jag ska lämna honom ifred!
  • Anonym (Ingen fara)
    Anonym (mupp) skrev 2010-01-20 21:30:29 följande:
    TACK va gulligani är.Vem det är??? Hahaha,han blev typ jättepoppis på  2 sekunder helt nyligen. Då hade jag spanat in snyggot under en lång tid, men nu blir jag nästan sur va alla ska ränna efter honom, min snygging. Bli fans på FB osv.Han e MIN =)Initsialer J.KIngen som har lite dirt på  honom som kan dra ner mina känslor? Fram med det isf.
    J.K? Är han svensk eller utländsk?
  • Anonym

    Easy Joel Kinnaman. Läs Jane Timglas blogg på Finest så får du info om han...

  • Amazina

    Aaaah!!! Jag vet kanske... Men stavar han inte med C??? I så fall har du bra smak!!

  • southernbelle

    Jag vill oxå veta vem J.K är (svensk? Americano?)

    Ts, jag brukar inte bli kär i kändisar men ganska hot på karaktärer bli jag. Tokkär i Logan i Gilmore Girls även i Logan i Veronica Mars, är även kär i Michael i Burn Notice. Antar att jag gillar bad boys som sen blir snälla

    www.imdb.com/name/nm0230655/ Logan i VM. Är inte snygg för fem öre men hans karaktär var ju så SEXIG!!

    www.imdb.com/name/nm0194516/ Logan i GG, HOT!!

    www.imdb.com/name/nm0232998/ LOVE Michael!!!!!

     

Svar på tråden Olyckligt kär ien kändis