• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Auditanne
    Anonym (Enigma) skrev 2024-05-11 21:12:53 följande:
    Och igen alla inlägg e ju ego eftersom dom inte riktar sej till alla här utan en specifik person
    Jo, men en regel är att man ändå gör sig förstådd, annars blir det bara nonsensical och man tar upp onödig plats på ett forum som är ämnat för alla.
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-11 21:16:58 följande:
    Jo, men en regel är att man ändå gör sig förstådd, annars blir det bara nonsensical och man tar upp onödig plats på ett forum som är ämnat för alla.
    Vad vet du om ja gjort mej förstådd ? Personer de gäller kanske ser de o fattar sen om du förstår e ju ganska ointressant för de e inte riktat till dej. Tror du missat trådbeskrivningen helt om du vill göra de till nåt  diskussionsforum så kanske inte alla vill diskutera utan bara ventilera.
  • Anonym ($$)

    Vad jag misstänker... Eller är rädd för... Att du bara såg mig som en ego boost. Ingen man kan dela sitt liv med.

    Vad jag tror... Du är kär i mig. Du vill hamna själv med mig och få lite closure.

    Vad jag önskar... Att du älskade mig och ville säga det till mig . För sanningens skull in

    Vad jag har.. din vänskap och din längtande sorgsna uppjagade blick 

  • Anonym ($$)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-05-11 21:36:12 följande:
    Vad vet du om ja gjort mej förstådd ? Personer de gäller kanske ser de o fattar sen om du förstår e ju ganska ointressant för de e inte riktat till dej. Tror du missat trådbeskrivningen helt om du vill göra de till nåt  diskussionsforum så kanske inte alla vill diskutera utan bara ventilera.
    Jag hoppas du kan få din tjejs hjärta till slut
  • Anonym (Mannen i 40årsåldern)
    Anonym ($$) skrev 2024-05-11 22:46:43 följande:

    Vad jag misstänker... Eller är rädd för... Att du bara såg mig som en ego boost. Ingen man kan dela sitt liv med.

    Vad jag tror... Du är kär i mig. Du vill hamna själv med mig och få lite closure.

    Vad jag önskar... Att du älskade mig och ville säga det till mig . För sanningens skull in

    Vad jag har.. din vänskap och din längtande sorgsna uppjagade blick 


    Jo nog har jag varit och är kär i dig❤️. Men kollegor säger att du har en annan, dessutom kommer allt bli väldigt komplicerat om jag fortsätter. Så därför jag tvekat så himla lång tid fick ju höra det för ett bra tag sen tyvärr.Men jag hoppas jag får tillfälle o säga det till dig irl istället. Känner att jag skulle behöva få det gjort o inte hänga här på ett forum där jag inte har en aning om vem jag skriver till.Och bara tänker att du är den rätta i fantasin.
  • Anonym (Som en blixt)

    Magnetiskt vackra bruna ögon.  Magisk personkemi. Jag har älskat varje minut bredvid dig. Min vän.  Lycklig är hon som står dig närmast.

  • Auditanne
    Anonym (Enigma) skrev 2024-05-11 21:36:12 följande:
    Vad vet du om ja gjort mej förstådd ? Personer de gäller kanske ser de o fattar sen om du förstår e ju ganska ointressant för de e inte riktat till dej. Tror du missat trådbeskrivningen helt om du vill göra de till nåt  diskussionsforum så kanske inte alla vill diskutera utan bara ventilera.
    För att du inte uttrycker dig tydligt utan skickar sånger istället och detta är ingen sångtråd. Det spelar ingen roll vem texterna är riktade till då detta fortfarande inte är en egotråd som bara är till för en själv. Nej, det är du som missförstått då Familjeliv är just ett diskussionsforum och inte en plats att nyttja för att ventilera. 
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-12 01:14:06 följande:
    För att du inte uttrycker dig tydligt utan skickar sånger istället och detta är ingen sångtråd. Det spelar ingen roll vem texterna är riktade till då detta fortfarande inte är en egotråd som bara är till för en själv. Nej, det är du som missförstått då Familjeliv är just ett diskussionsforum och inte en plats att nyttja för att ventilera. 
    Så vad e tråden till för då ?
  • Anonym (SP)

    Min kärlek till dig lever fortfarande i mig och jag kan inte göra något. Oavsett hur många kilometer är mellan oss tänker jag bara om dig. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!