• p0ppaN

    Gravstöld hos min lilla dotter. ARG!

    Jag är så fruktansvärt arg och Ledsen!

    I 24 dagar har min dotter varit begravd.
    i 24 dagar har hennes grav fått vara ifred.

    För en vecka sedan, på första advent, då ställde jag dit en liten gran med en ljusslinga i.
    Sen har hon 3 fina änglar där.

    Idag när jag var dit möttes jag av ren kaos och jag blev alldeles förtvivald.

    Nu har någon dum jävla idiot STULIT allting!!

    VEM I HELVETE GÖR NÅGOT SÅDANT?

    Att sno från en grav finns inte, man gör inte så.

    Men att sno från en nybegrav liten bebis? lägre än så kan man helt omöjligt sjunka.
    Äckliga kryp!

    Allt är borta. jag vill bara att min dotter ska få ha en fin viloplats.
    Nu vågar jag inte ställa dit något mer.

    I den vita korgen/krukan, där stod det en julgran med slinga i...
    Den har något slitit upp. Varenda ängel är stulen.

    Kaninen som står framför stenen fick dom förmodligen inte med sig, den är fastankrad och väger ca 10 kg.   



                          


    Mamma till ängeln Lilly 11.07.27 - 11.10.07
  • Svar på tråden Gravstöld hos min lilla dotter. ARG!
  • Mynta

    Fan vilka vidriga människor det finns!! Hoppas att karma existerar.

  • Prisssan
    Åh jag är så ledsen för din skull! Vilka människor det finns! Man ska aldrig upphöra förvånas tydligen
    Njut en liten smula...
  • Malin 89

    Fy fasen vad fräckt - Min biologiska pappa dog när jag var 9 år och jag köpte en jättefin vas i marmor för egensparade pengar, nästa gång vi kom till graven var den borta. Jag var jätteledsen, men att stjäla från en liten bebis grav, finner inte ord.

  • Marie-anne

    stor kram till dej, tur att tidningen tar upp det, då kanske det sticker i samvetet(om det finns nått) i förövarna, sånt där gör mej så arg att jag nästan morrar!Demon

  • Kimona

    Jag vet inte vad jag ska säga... Jag beklagar verkligen allt som hänt er.
    Att man inte stjäl från de döda var något jag lärde mig när jag var väldigt liten... tydligen har inte alla fått lära sig vett och etikett.

    Jag hoppas verkligen de J*vlarna läste tidningen och ställer tillbaka allting

  • Lenora
    p0ppaN skrev 2011-12-10 15:21:00 följande:
    arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/1.4186461-...-

    Blev en första sida plus mitten uppslag.
    Starkt av dig att gå ut till tidningen. Jag hoppas att det finns någon där ute som känner sig oerhört skamsen just nu, eller någon som sett att personen ifråga kommit hem med sakerna och ställer den mot väggen.

    Det finns inte ord för det brott de begått. Avskyvärt är bara början.

    Önskar dig allt gott och mina tankar är med dig i din sorg. Hjärta 
  • Quiet thoughts

    Men FY vad vidrigt. HUR kan man göra så.

    Kram från en annan Änglamamma.

    Vilken fin sten er Ängel har fått också. Så fel det är, men stenen är oavsett vad, fin. Ett bra val för en liten änglatjej.


    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget Lykke 2011
  • p0ppaN

    Tack! Jag är nöjd med stenen. "designade" den själv och texten är ju skriven av mig med. :)

  • Quiet thoughts
    p0ppaN skrev 2011-12-12 00:19:54 följande:
    Tack! Jag är nöjd med stenen. "designade" den själv och texten är ju skriven av mig med. :)
    Blev ju riktigt superbra. Så fel, men det bästa av de bästa åt din lilla Ängel så klart.
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget Lykke 2011
Svar på tråden Gravstöld hos min lilla dotter. ARG!