• Anonym (*.*)

    Buttplug i vardagen?

    Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.

  • Svar på tråden Buttplug i vardagen?
  • HasseA

    En väldigt bra metallplugg är den som jag recenserat på bloggen: 
    hasseochanna.wordpress.com/2014/06/27/recension-buttplug-i-metall/

    Den är ganska stor (4 cm) - men det är ju pluggen som länkats till ovan också (4,3 cm). Och den är tung. Men då känns den ju lite mer också. Och den sitter kvar väldigt bra, och gör inte ont mot skinkorna, och syns inte heller utåt. Som längst har väl min Anna haft den inne fyra timmar, inga problem alls. Såna vanligare metallpluggar med en "kristall" på slutet gör ont mot skinkorna efter en stund.


  • Anonym (Gillar!)

    Min plug sitter väldigt bra och delen som sticker ut blir inte obekväm mellan skinkorna om jag har den inne en längre stund, ska nog försöka hitta en ny som ser likadan ut men har glattare yta. Jag har kanske bara haft min inne runt 2 h som längst men det var inte obekvämt alls. Jag satt vid köksbordet och pratade med en kompis en knapp timme med plugen i när den var i runt 2 h. Kändes lite kinky att sitta och prata om ditt och datt med en stor butplug i rumpan Jag har testat både silliconbaserat glid och babyolja och det blir lite besvärligt at ta ut plugen efter en stund med båda varianterna av glidmedel. Kanske skulle testa det klassiska vaselinet? Har läst om att det verkar bli problem med friktion om man har en plug inne länge, glidmedlet verkar absorberas av tarmen på något sätt.

  • KM36
    HasseA skrev 2016-04-18 09:31:34 följande:

    En väldigt bra metallplugg är den som jag recenserat på bloggen: 
    hasseochanna.wordpress.com/2014/06/27/recension-buttplug-i-metall/

    Den är ganska stor (4 cm) - men det är ju pluggen som länkats till ovan också (4,3 cm). Och den är tung. Men då känns den ju lite mer också. Och den sitter kvar väldigt bra, och gör inte ont mot skinkorna, och syns inte heller utåt. Som längst har väl min Anna haft den inne fyra timmar, inga problem alls. Såna vanligare metallpluggar med en "kristall" på slutet gör ont mot skinkorna efter en stund.


    Tack för tipset. Den ser klart intressant ut. Var köper man sådan?
    Så tung och det långa smala skaftet ser ut att göra det jobbigt att hålla den på plats inne.
    Är det så eller sitter den stadigt?
    .......
  • Ben66

    Alltså, jag njuter av att ibland använda en dildo i röven när jag onanerar. Men jag kan inte förstå grejjen med att ha en buttplugg instoppad flera timmar. Vad ger det er? Får ni inte hemmorojder?

  • Anonym (Gillar!)

    Testade att ha inne plugen i morse nån dryg timme med vaselin och det var verkligen stor slillnad! Inet obehag alls när den skulle ut igen! Kan verkligen rekomendera vaselin när man ska ha en plug inne en stund. Det var uddakvinnas inlägg som fick mej att testa, jag har dragit mej lite för att använda min plug eftersom den blir lite "sträv" att ta ut efter en stund med silliconglid eller babyolja. Nu kanske den kommer till användning oftare!

  • Lever så
    Anonym (Gillar!) skrev 2016-04-20 10:03:49 följande:

    Testade att ha inne plugen i morse nån dryg timme med vaselin och det var verkligen stor slillnad! Inet obehag alls när den skulle ut igen! Kan verkligen rekomendera vaselin när man ska ha en plug inne en stund. Det var uddakvinnas inlägg som fick mej att testa, jag har dragit mej lite för att använda min plug eftersom den blir lite "sträv" att ta ut efter en stund med silliconglid eller babyolja. Nu kanske den kommer till användning oftare!


    Vad är det för material på pluggen? Om det är silicon ska du inte ha silikon-glid.
    never a failure always a lesson
  • Anonym (Gillar!)

    Det är någon sorts halvmjuk plastvariant, latex kanske? Inte silicon i alla fall, har förstått att silicon plugar mm inte går ihop med siliconglid..... Hade inte bra koll på vad man skulle ha för matreal i leksaker när jag köpte den för några år sen! Ska se om min tjej vill testa en plug så jag ska nog beställa hem nåt nytt, lite mindre, till henne som inte testat anala leksaker/samlag tidigare.

  • HasseA
    KM36 skrev 2016-04-20 08:37:49 följande:
    Tack för tipset. Den ser klart intressant ut. Var köper man sådan?
    Så tung och det långa smala skaftet ser ut att göra det jobbigt att hålla den på plats inne.
    Är det så eller sitter den stadigt?
    Det var länkar till pluggen och affären i första raden i inlägget.
    bdsm-shoppen.se/index.php&path=79_83&product_id=1618

    Det smala skaftet gör ju tvärtom att den sitter kvar lättare, eftersom slutmuskeln är i det närmaste stängd, i stället för att vara lite mer öppen med ett grövre skaft.

    Själv har jag inte haft den inne (får inte in så stora grejer), men min Anna tycker inte det är det minsta problem, den bara sitter där. Vi har varit på långpromenad med den inne, och flera timmar hemma efteråt, det gick hur bra som helst.
  • KM36
    HasseA skrev 2016-04-20 19:42:00 följande:
    Det var länkar till pluggen och affären i första raden i inlägget. bdsm-shoppen.se/index.php&path=79_83&product_id=1618

    Det smala skaftet gör ju tvärtom att den sitter kvar lättare, eftersom slutmuskeln är i det närmaste stängd, i stället för att vara lite mer öppen med ett grövre skaft.

    Själv har jag inte haft den inne (får inte in så stora grejer), men min Anna tycker inte det är det minsta problem, den bara sitter där. Vi har varit på långpromenad med den inne, och flera timmar hemma efteråt, det gick hur bra som helst.
    OK, jättestort tack.. Glad
    .......
Svar på tråden Buttplug i vardagen?