Inlägg från: Anonym (Äcklad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äcklad)

    Styvsyskon hade samlag

    Inatt så hörde jag och min man några ljud från min dotters rum. Vi båda har barn från tidigare äktenskap (min dotter är 17 och hans son är 18). Eftersom att vi är vuxna så vet vi ju hur det låter när man har sex, och ja, vi hörde stönljud. Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter och juckar och stönar. Vi går ut ur rummet lika fort som vi går in i det och vi är fortfarande i chock.
    Vi har bott tillsammans i 4 år.
    Är det OK enligt er att styvsyskon har sex med varandra? Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. De har inte gått ut ur sina rum på hela dagen.

  • Svar på tråden Styvsyskon hade samlag
  • Anonym (Äcklad)
    trilskas skrev 2017-06-17 17:27:49 följande:

    Det är i alla fall inte olagligt att de har sex. De är inte biologiska syskon... Så jag hade låtit dem fortsätta med sitt så att säga, de är ändå stora nog att veta vad de vill.


         Mjo, iofs.  Gravid
  • Anonym (Äcklad)
    nevermind skrev 2017-06-17 18:31:09 följande:

    Uppenbar trolltråd. Ingen går in till sina barn om dom tror att dom onanerar!


    VI TRODDE FÖRST att hon onanerade. Men sedan fick vi aningar om att hon kanske inte mådde bra och att hon behövde hjälp. 

    Tillsist kom de ut ur rummet och vi pratade helt öppet om det. De får ha sex med varandra då det inte är olagligt men vi bad de att inte göra det så högt och helst när vi sover eller inte är hemma. 
Svar på tråden Styvsyskon hade samlag