• Snickarn47

    Tjejen tände enormt på smisk.

    Hej

    Har ett fantastiskt sexliv med min sambo och vi utforskar de vi har lust med .

    Jag har förstått att hon gillar hårdare tag och försiktigt efterlyst smisk och hårdare tag än vi redan har .

    Inatt red hon mig och när hon böjde sig fram över mig med kuken fortfarande i sig så daskade jag till rejält med handflatan och såg hur hon fröst till och stannade upp med njutning , jag tänkte att lika bra att testa medans hon är på så jag gav henne en hårdare dask och ytterligare en snabbt där på och hon blev som förbytt och galen i sin orgssm .

    Trodde hon skulle slita håret av mitt bröst när hennes händer knep tag i mitt brösthår.

    Hennes ansikte fick ett utryck jag aldrig sett förut och hon kom i en galen orgasm .

    Häftigt men nästan så det blev läskigt

    Så nu undrar jag om nån kvinna här kan förklara vad som händer vid smisk .

    Min tjej har svårt att förklara vad som händer bara att hon gillar det jäkligt mycket .

    Så nu blir de rejält hårda tag en stund framöver

  • Svar på tråden Tjejen tände enormt på smisk.
  • Anonym (Lennart)
    jj57 skrev 2019-01-11 20:27:46 följande:
    Du skulle vara en drömkvinna för många av oss. Hoppas du hittar din drömkille - det verkar inte vara den du är med.
    Du är en drömman för många av oss. Att du gillar att ligga passiv med rumpan i vädret för andra män uppskattas. 
  • Anonym (ung kvinna)

    Protect her like a delicate piece of glass..

    Fick her like she?s unbreakable.

    Exakt så :)

  • Anonym (ung kvinna)
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-12 02:19:59 följande:

    Protect her like a delicate piece of glass..

    Fick her like she?s unbreakable.

    Exakt så :)


    Men fuck istället för fick såklart, haha
  • Anonym (ung kvinna)
    Doc H skrev 2019-01-11 10:59:13 följande:

    Mhmm, en olydig kvinna med rumpan i vädret och utelämnad över en knä....

    Låter inte helt fel

    Dags att bestämma sig vad du ska göra?

    Ska du ångra dig senare eller ska du ta tag i dit liv nu?


    Jag vet inte. Åh, det är så jobbigt..
  • Doc H
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-12 02:22:55 följande:

    Jag vet inte. Åh, det är så jobbigt..


    Känslan av att ha varit olydig

    Ligga över en mans knä, utelämnad, väntan att få smisk

    Att få en rejäl omgång dask som du förtjänar och känslan efteråt...

    Vill du ha den?

    Vill du leva resten av livet som du lever nu?

    Dit beslut
  • Anonym (ung kvinna)
    Doc H skrev 2019-01-12 10:09:41 följande:

    Känslan av att ha varit olydig

    Ligga över en mans knä, utelämnad, väntan att få smisk

    Att få en rejäl omgång dask som du förtjänar och känslan efteråt...

    Vill du ha den?

    Vill du leva resten av livet som du lever nu?

    Dit beslut


    Så gärna. Jag behöver någon som vet vad som är bäst för mig. Jag vill ha en dominant som är snäll, men som kan styra och ställa. Jag vill ha regler. Bli belönad när jag uppför mig bra/gör något bra och bli bestraffad när jag varit kaxig och oartig under en tid, eller när jag helt enkelt inte följer reglerna.

    Som någon här skrev att regler kan vara bra i förebyggande syfte också, så jag inte spårar för jag vet vad som händer då. Jag hade mått bra av det och känt mig trygg..

    Jag vet att jag inte kommer få uppleva det här eller känslan av att vara olydig om jag inte går vidare. Jag vet inte hur det är att få smisk och skämmas i en mans knä. Och känslan efteråt har jag hört är helt underbar!

    Tack för att du ställer dessa frågor, jag behöver höra dem :)
  • Anonym (ung kvinna)
    KimLinnefeldt skrev 2019-01-11 11:33:41 följande:

    Oftast och med konventionella könsroller är det ju tvärt om, det brukar vara mannen som står för alla initiativ. Vi har ett bra sexliv, men visst skulle jag önska att även hon kunde ta mer initiativ.

    När jag läser smiskinläggen blir jag så sugen. Och vi praktiserar det hemma. Jag  lägger henne över knäet, passar in mig mellan hennes ben, smiskar hennes vita stjärt röd... Mmm...


    Ja oftast är det väl så. Vad smiskar du henne med? :)

    Inte dumt när stjärten blir röd och varm!
  • Anonym (ung kvinna)
    Anonym (Ante) skrev 2019-01-11 11:41:38 följande:

    Det behöver inte vara att hon har varit olydig. Jag brukar tycka att min kvinna börjar se lite sömnig ut och frågar då ofta mitt under akten om så är fallet. "Är du trött?" Jag får oftast svaret "Ja, jag börjar känna mig väldigt sömnig!" Då vet jag att hon vill ha några örfilar för att vakna till liv, och hon vet att jag blir ä n n u hårdare av att få "väcka" henne på detta sätt. Överhuvudtaget kan det också i förebyggande syfte vara nyttigt att få veta exakt vad som händer OM hon skulle vara olydig. Då händer det här. Och så börjar förevisningen av det man har på sin palett. Så ser jag det! 


    Jag hade nog uppskattat det! :) det kanske låter så sjukt men jag har länge velat få en örfil
  • Doc H
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-12 11:30:11 följande:

    Så gärna. Jag behöver någon som vet vad som är bäst för mig. Jag vill ha en dominant som är snäll, men som kan styra och ställa. Jag vill ha regler. Bli belönad när jag uppför mig bra/gör något bra och bli bestraffad när jag varit kaxig och oartig under en tid, eller när jag helt enkelt inte följer reglerna.

    Som någon här skrev att regler kan vara bra i förebyggande syfte också, så jag inte spårar för jag vet vad som händer då. Jag hade mått bra av det och känt mig trygg..

    Jag vet att jag inte kommer få uppleva det här eller känslan av att vara olydig om jag inte går vidare. Jag vet inte hur det är att få smisk och skämmas i en mans knä. Och känslan efteråt har jag hört är helt underbar!

    Tack för att du ställer dessa frågor, jag behöver höra dem :)


    Du vill ha regler att följa, någon som styr upp dig?

    Någon som ger dig beröm och uppskattning när du gör rätt?

    Någon som straffar dig när du går över gränsen, är olydig och uppför dig dåligt?

    Men du har aldrig fått smaka på en rejäl omgång smisk?

    Ingen som straffat dig?

    Då är det nog dags att du får prova på lite ordentlig smisk?

    Och sen bestämmer dig för hur du vill gå vidare?

    Du verkar inte nöjd med din nuvarande situation och din partner verkar ta dig för givet?
Svar på tråden Tjejen tände enormt på smisk.