Inlägg från: Sillen24 |Visa alla inlägg
  • Sillen24

    Frustrerad

    Hur mycket skit ska man behöva ta av sin gravida sambo under en gravidet? Jag och min sambo har varit tsm nu i 2 år och vi väntar vårat första gemensamma barn, hon har ett barn sen tidigare.

    Bråken som har börjat uppstå mår jag dåligt över, vi bråkar nästan varje dag. Hon klagar på allt jag gör hela tiden. Jag stiger upp och gör frukost åt henne och bonusbarnet på morgonen, kör på skolan, jobbar kommer hem och gör lunch städar tvättar läxa osv. Jag jobbar hemma från morgon tills jag går och lägger mig. Jag vill göra allting detta men problemet är att jag får skit för allting. Har jag köpt fel falukorv så är det bara packa mig iväg och köpa rätt. Har jag missat ett rum att dammsuga så får jag höra att jag inte duger till nått. Fått höra flera gånger om dagen att det ser för jävligt ut hemma fast jag städar varje dag. Blir jag irriterad och säger emot då kommer personangreppen. Har fått höra både det ena och det andra. Jag förstår ju att hon mår dåligt också, det är ju hon som får kämpa med illamående huvudvärk och allt som en gravidet gör. Jag har försökt prata med henne men då är jag gnällig. Jag ger henne så mycket kärlek jag bara kan men hon har inte rört mig sen hon blev gravid. Får tjata om att få en kram.

    Mitt självförtroende är kört i botten. Ska man inte känna sig lycklig på sin första gravidet?

Svar på tråden Frustrerad