• Flöjt

    Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

    En tjejs rumpa är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en kvinna, och som alla killar tittar på mest.

    Vilket tjej som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara hon har en fin vältränad rumpa. Så hur kommer det sig att inte alla tjejer tränar sin rumpa? Ibland kan jag se tjejer träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

  • Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?
  • Fjäril kär
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:13:44 följande:

    Frågan var ju exakt varför ni inte gör det för era mäns skull?


    Många män som passerat mitt liv åtrår min rumpa utan att den är tränad

    Därför.
  • Anonym (Edupantadeller)
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:17:38 följande:

    Det kallas inte att träna. Det kallas att lära.

    Med din logik, ifall du gör ett IQ test idag, imorgon och övermorgon osv kommer du då att få 500iq tillslut? Kan du "träna" din hjärna till 500iq? Nej.

    Så frågan "varför tränar inte alls män sin IQ" är att missförstå hur hjärnan fungerar.


    Vad duktig du är. *smile*, men det där med att träna sin hjärna kan du inget om.

    Om jag ska förenkla det för dig, för det är ett svårt koncept, det förstår jag:

    För vad är väl träning egentligen, muskler eller hjärna? Man tar det man fick vid födseln, arv, och utsätter muskler/hjärna för en miljö som innebär nya rörelser och belastningar som utvecklar muskler och skelett, repektive nya metoder och intryck

    som bygger synapser och nervbanor som inte hade byggts utan inlärning och, för dig det så förhatliga begreppet, träning av hjärnan.

    Muskler kan också lära sig, men du väljer att endast kalla det träning, så låt gå för denna gång. Det kan bli lite för mycket för dig eftersom din hjärna är lite slapp.
  • Anonym (Edupantadeller)
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:12:41 följande:

    Att vara bildad och utbildad är två olika saker som du inte kan skilja på. Finns gott om outbildade personer som är bildade och intelligenta. Finns också akademiker som inte vet mer än det som finns på America funniest home videos.

    Du visar verkligen din ignorans just nu.

    2: Hahahaha så alla 40 åriga tanter kan konkurrera med dösnygga 25 åriga tjejer som har skitsnygga kroppar och är är uppfixade? Du är ett troll. Alla tjejer kan inte få hur mycket sex som helst när som helst. Ju snyggare tjejen är ju mer kan hon få.


    Jag vet inte i vilka kretsar du rör dig, men av det du hittills berättat så verkar de vare sig bildade eller utbildade.

    Utöver det får jag en känsla av att du enkom är intresserad av yta, att en kvinnas värde för dig finns endast i hennes ålder och utseende.

    Hur länge kommer det att hålla? Din partner kommer ju förr eller senare förlora sin rumpa, bli rynkig och slapp, och 40. Vad gör du då? Du är ju också gammal då, vilken fräsch 25-åring är intresserad av en farbror? Jag ser framför mig dig och en annan skribent med åldersfixering sittandes som gammpojkar undrandes varför ingen vill ha er.
  • mari123

    Självklart så är jättesnygga/sexiga tjejer väldigt omsvärmade ....................MEN jag tror de tycker att det i 98% av fallen bara är jobbigt för HON vill  ha jättesnygga/sexiga killar så alla B-figurer får nöja sig med att sukta och betala hennes drinkar! Och det gör de nog ofta(?)

  • EnAnonumius
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:13:44 följande:
    Frågan var ju exakt varför ni inte gör det för era mäns skull?
    Frågan är varför du är så dum i huvudet, och vägra att fatta att "andra" män nödvändigtvis inte delar din rövfetisch?

     


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (M)

    Hur vet du ens att dessa tjejer inte gör det? Personligen tränar jag hela min kropp, alltså även rumpan, men inte är det något som syns för en främling som möter mig på stan, exakt vilka muskler jag tränar.

    På mitt gym är för övrigt kvinnor dominerade på gruppträningspass, där rumpans muskler ofta är en viktig del, finns tom särskilda pass bara för det. Styrketränar man inte så mycket är det ju för övrigt inte konstigt att prioritera armar och core. Core för att detär så viktigt utifrån ett hälsoperspektiv och ben och rumpa tränas ju mer per automatik i de flesta konditionsträningar jämfört med armar.

    Jag tränar för att jag tycker att detär roligt och för att det får mig att må bra, inte bara fysiskt men också mentalt. Jag har inte en tanke på män när jag väljer vad jag tränar. Skulle jag träna mindre skulle jag helt klart prioritera rygg, mage och axlar samt smidighetsträning då jag tror att de ger mig mest kopplat till kroppens åldrande. Vad jag mår bra av, både vad jag tror är bäst för kroppen och vad jag faktiskt tycker är kul styr vad jag tränar. Men jag har ingen partner, så då kanske det är ett mer ok förhållningssätt till träning enligt dig ts? Och så är jag nog för gammal för att kallas tjej.

  • sextiotalist
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:37:13 följande:
    Ytterligare en kvinna som inte läst biologi. Hjärnan är inte något du "tränar" som en muskel.

    En kille kan lägga tid på datorspel, proteinpulver och fotbollsramsor och vara väldigt intelligent precis som en kille kan meditera och gå olika utbildningar men fortfarande vara en idiot.

    Finns gott om män som mediterar och går utbildningar i slummen av Indien. Tillhör de gruppen "intelligenta män"? Nej.
    Hjärnan tränar man i  högsta grad, även synapser behöver tränas (hur tror du för övrigt att hjärnskadade kommer tillbaka, jo, genom träning, träning och åter träning).
  • sextiotalist
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:12:41 följande:
    2: Hahahaha så alla 40 åriga tanter kan konkurrera med dösnygga 25 åriga tjejer som har skitsnygga kroppar och är är uppfixade? Du är ett troll. Alla tjejer kan inte få hur mycket sex som helst när som helst. Ju snyggare tjejen är ju mer kan hon få.
    Vem är intresserad av att "tävla" med 25-åringar. Vem vill ha en man som har 25-åriga uppfixade kvinnor som norm, när man själv är 40+?
  • Spucks
    Flöjt skrev 2022-01-16 23:29:52 följande:
    Hjärnan är ingen muskel. Det lärde man sig i biologin när man var runt 10 års åldern eller något.
    Hade du tränat din hjärna lite mer, hade du förstått min kommentar.
  • Anonym
    Flöjt skrev 2022-01-16 15:18:02 följande:
    Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?
    som alla killar tittar på mest.
    Vad har jag gjort dig för att bli anklagad för denna idioti?
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?