Inlägg från: Anonym (Tiden läker alla sår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tiden läker alla sår)

    Svår herpes typ 1 i underlivet

    Det är 12 år sedan jag fick det. I början hade jag utbrott med några månaders mellanrum och det var förfärligt. Fyy vad det kliade. 
    Men det blev bättre och bättre med tiden. Nu har jag inte haft utbrott på 4 år åtminstone.
    Ett tag hade jag ofta utbrott i samband med mens och kom fram till att det var Libresse "parfymerade" bindor som utlöste utbrotten!! Då jag slutade med dem så hade jag knappt några utbrott längre. Så tänk efter vad som kan tänkas irritera slemhinnorna.
    Förstår att du lider nu, men det blir säkert bättre med tiden för dig också!
  • Anonym (Tiden läker alla sår)
    Anonym (Tiden läker alla sår) skrev 2022-10-03 10:55:19 följande:
    Det är 12 år sedan jag fick det. I början hade jag utbrott med några månaders mellanrum och det var förfärligt. Fyy vad det kliade. 
    Men det blev bättre och bättre med tiden. Nu har jag inte haft utbrott på 4 år åtminstone.
    Ett tag hade jag ofta utbrott i samband med mens och kom fram till att det var Libresse "parfymerade" bindor som utlöste utbrotten!! Då jag slutade med dem så hade jag knappt några utbrott längre. Så tänk efter vad som kan tänkas irritera slemhinnorna.
    Förstår att du lider nu, men det blir säkert bättre med tiden för dig också!
    Always var det väl förresten, inte Libresse. Men parfymerat hursomhelst...
Svar på tråden Svår herpes typ 1 i underlivet