Inlägg från: Mammatilltrepojkar |Visa alla inlägg
  • Mammatilltrepojkar

    NC graf/kurva - hjälp att tolka

    Jag har ganska nyss börjat med NC-appen och har tempar varje morgon - Vad jag undrar är?hur kan man utifrån grafen/kurvan se om jag möjligen skulle vara gravid?


     


    Jag har förstått att man dippar precis innan mens men har 4- 7 dagar kvar innan bim. Sett flera trådar där man säger att grafen visar på graviditet flera dagar innan BIM men jag fattar inte riktigt. Ser inget samband direkt mer än att de ligger ovanför det mitten strecket.. 


     


    Har inga direkta symtom alls annars tyvärr. Så om ngn som är duktig på det här med grafer och kurvor och kan få mig att känna ngt hopp så vore det väldigt välkommet ????

  • Svar på tråden NC graf/kurva - hjälp att tolka
  • Mammatilltrepojkar


    jag har bim på tis-torsdag den 19 senast 21 dec. I dag har jag för skoj skulle tagit ett ägglossningstest då jag inte hade några andra tester hemma och läst att det kan vara en indikation på graviditet om de visar positivt?tog två stycken och de såg ut såhär?! Det ska väl inte visa såpass starkt nu såhär dagarna innan bim tänker jag?
  • Mammatilltrepojkar

    I dag tog jag Test som visade svagt positivt på bim - 5. Om ngn följer och vill veta så lägger jag in bild på teststickor från gravidkollen - kompletterade med ett digitalt som visade Gravid! 
    Se bild nedan?.

Svar på tråden NC graf/kurva - hjälp att tolka