Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

    Masked Singer 2024.

    molly50 skrev 2024-04-06 19:14:36 följande:
    Ok. Det var märkligt. Hoppas du får hjälp med det. Så ska det ju inte vara.
    Mycket märkligt, först dyker det upp att CSRF elementet, se spamfiltret. Skriver i samma trådar jag varit aktiv i under flera år.

    En annan medlem kontaktade mig förra året, hon kunde inte skriva alls längre och hon fick ingen hjälp. Hon har gett upp och försvunnit från FL

    Igår kväll kunde jag knappt skriva något alls  
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-06 23:38:25 följande:
    Vad innebär spamfilter? Hoppas du får i ordning FL.
    Att man fastnar i ett spamfilter betyder att man spammar alltså skickar skräppost vilket jag inte gör. Skriver bara som vanligt som jag alltid gjort
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-07 14:09:37 följande:
    Ok. Ja,det där CSRF-elementet brukar jag också ha problem med.
    Men det brukar räcka med att klicka på skicka en gång till så skickas det.
    Spamfiltret har jag däremot inte fastnat i så ofta.
    Hoppas du får hjälp med det.
    Trist om folk ska behöva känna att de vill lämna sidan pga det där.
    Samma här klickar igen och det fungerar, det händer några gånger utan problem. Sen kommer, du har fastnat i spamfiltret, vänta och försök igen. Kan fungera 1 gång, nästa gång så kan jag fastna och inte kunna skicka svaret. Ibland tar det en liten stund, ibland 30 till 40 minuter och ibland timmar.
    Kan bara skicka inlägg just nu med ett lite längre mellanrum. försöker jag posta var 5 minut är det helt kört
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-07 19:13:58 följande:
    Ok. Men det där måste du ju få hjälp med.
    Så där kan du ju inte ha det.
    Det har hållit på ett bra tag, får se om något händer nu, Det har gått ett tag sen Forumvärden svarade

    Det märkliga är att ingen annan verkar har samma problem
  • Nandez
    Nandez skrev 2024-04-08 16:42:27 följande:
    Det har hållit på ett bra tag, får se om något händer nu, Det har gått ett tag sen Forumvärden svarade

    Det märkliga är att ingen annan verkar har samma problem
    Glömde, vet en till som drabbats, medlemmen som skrev till mig i PM och som inte kunde skriva alls (hon och jag skrev i samma lektrådar). Forumvärden svarade också henne att hon lämnat info till tekniker men inget hände. Den medlemmen har gav upp och är borta nu
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-07 23:48:22 följande:
    Ok trist om FL börjar bråka så...."Gamla Familjeliv" var bättre på alla sätt.
    Ja, det var det absolut 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-08 00:39:55 följande:
    Nä det var det inte plus att det var lättare att följa inläggen. Nu måste man hoppa tillbaka långt om man inte varit med från start för att läsa alla inläggen.

    Saknar gamla fl.
    Jag saknar också gamla FL
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-08 00:39:55 följande:
    Nä det var det inte plus att det var lättare att följa inläggen. Nu måste man hoppa tillbaka långt om man inte varit med från start för att läsa alla inläggen.

    Saknar gamla fl.
    På gamla FL fanns gästboken som det var trevligt att skriva i och att få inlägg i, vi var några som hälsade på hos varandra och skrev hälsningar o.s.v. men den togs bort. Även besöksstatistiken togs bort samt att man kunde se vilka som hälsat på
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-08 20:02:57 följande:
    Det verkar ju som att en del andra också hamnar i spamfiltret. Men kanske inte lika ofta.
    Får du inget svar så kontakta forumvärden igen.
    Hoppas att det fixar sig, annars kontaktar jag värden igen
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-08 20:04:27 följande:
    Och även bildgalleriet. Det står att det ska finnas kvar,men det går inte att hitta.
    Åtminstone inte på andras profiler.
    Också en försämring, tycker att det är så trist
Svar på tråden Masked Singer 2024.