Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

    Ni mammor med vuxna söner...?

    Jag har två vuxna söner, den äldsta har egen familj och jag är således farmor till två barn. Två pojkar. Glad

    Jag har jättebra relationer med båda sönerna. Vi pratar om allt med varandra, ja i stort sett iaf.
    Har de problem så ringer de mig. Som det ska vara.

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Typkanske) skrev 2024-04-25 20:57:21 följande:
    Åh, kul att höra från någon med dina erfarenheter. Hur är din relation med din svärdotter om du vill berätta?
    Min relation med svärdottern är jättebra, vi är nära vänner och hittar på roliga saker ihop emellanåt.
    Hon har till och med velat ha med mig på en sistaminuten till Grekland en gång, men jag fick tyvärr inte ledigt.

    Hon har en jättefin relation till sin egen mamma också, dock är hennes mamma mycket äldre än mig. Svärdottern har syskon som är äldre än mig också.

    När de väntade barnen så var jag jätteinvolverad, vid första graviditeten satt hon och jag och tittade på filmer om fosters utveckling!

    Jag är lyckligt lottad.

    Har en jättebra relation med yngsta sonens sambo också, dock inte lika nära men min yngsta son och hans sambo är mycket yngre än den äldsta sonen med fru.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Typkanske) skrev 2024-04-25 21:38:30 följande:
    Men åh vilken dröm du beskriver! 
    Jag vet, mina pojkar hittade bra tjejer.
    Antar att jag är rätt ok, jag också. Tungan ute
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Har båda sorterna) skrev 2024-04-26 07:20:49 följande:
    Hur kunde två av dina tre barn bli gay? Det låter otroligt osannolikt. 
    Hur ska hon kunna veta det?
    Det är som det är, och det är inget bekymmer.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Träd) skrev 2024-04-26 19:17:33 följande:
    Du kan ju leva i den tron... en liten besvikelse finns det nog fast man inte visar den. Nu har jag en dotter och hade hon varit homo, så hade jag blivit besviken, verkligen. 
    Eftersom "Viola" säger det, återigen, så är det såklart så.
    Hur det hade varit för dig, mig eller kungen har ingen betydelse. Det var inte vad jag skrev.
    Jag hade tyckt att det var negativt om någon av mina söner var bög, iallafall i början. Men nu är det inte så.

    Får väl hoppas att dina barn inte visar sig vara gay.

    Du vet heller inte om din dotter, innerst inne, faktiskt är homo eller bi. Men vi får väl hoppas för hennes skull att så inte är fallet.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Viola) skrev 2024-04-27 12:27:05 följande:
    För mig är det verkligen ingen besvikelse.  Det går emot min uppfostran och personliga övertygelse att vara besviken på en läggning. 
    Det är tur för dina pojkar att de fick en tolerant mor.
    Heja dig!
Svar på tråden Ni mammor med vuxna söner...?