Inlägg från: Anonym (Zippo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Zippo)

    Sd:s trollfabrik

    Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?

  • Svar på tråden Sd:s trollfabrik
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (T) skrev 2024-05-01 18:34:44 följande:

    Va då troll fabrik?


    Enligt kalla faktas avslöjande
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (T) skrev 2024-05-01 18:46:24 följande:
    Okej , alla tycker olika röstar inte på dem , men kollar man på deras största värvnings pogram så håller ja med om att något måste händ fort, Kollar man ett pogram som normal människa på efterlyst så ser man var skatte pengar går till !
    Det här inlägget skulle iaf jag misstänka kom från sd:s trollfabrik. Ganska typiskt att börja med att jag röstar inte på dem.

    Lite kul, ungefär som sakletning!
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 19:11:18 följande:

    Du, jag hoppas att det är tillåtet med trollfabriker, för om det vänstern har vräkit ur sig i flera år nu, inte handlar om trollfabriker så är vi jävligt illa ute.. 

    Tacka fan att SD börjat göra det de med. Annars hade resten av alla er "får" nog sovit..


    Det här inlägget tror jag däremot inte är skrivet av sd:s trollfabrik, tror propagandan vill framföras mer manipulativt i stället för rättframt aggressivt.
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (A) skrev 2024-05-01 20:39:37 följande:

    apropå trollfabrik och fake newa
    vad hände med den där påstådda nazistattacken mot ett v-möte?


    Det här är ett typiskt trollfabriksinlägg däremot!
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 20:41:43 följande:
    Lite som hur du som låtsas vara rädd för ett helt normalt inlägg? När alla vet att du inte har någonting att säga.. Så du är 3 sekunder från att kalla någon rasist..

    Varför tror du att jag är rädd? För att du är aggressiv? Vill du att jag ska vara rädd alltså? Varför skulle jag kalla någon för rasist? Det är inte syftet med tråden. Syftet är att upptäcka vilka trådar och inlägg som är en del av sd:s nyupptäckta propaganda trollfabrik som är aktiv på bl a familjeliv.


    Jag tror inte du är en del av sd:s trollfabrik.

  • Anonym (Zippo)
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 21:08:14 följande:
    I Vilken del av inlägget blev det att du sket ner dig? Jag har nämligen läst det inlägget flera gånger nu och inte lyckats hitta den delen.. Jag misstänker däremot att du försöker få det till att framstå aggressivt, för att du lider utav kompetensbrist?
    Vi säger väl att du inte är aggressiv då. Känns det bättre nu?
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (K) skrev 2024-05-01 21:27:24 följande:

    Det var väldigt gamla nyheter. Används av i princip alla populister.


    Det tror jag också. Tycker å andra sidan att det är bra att Sverige får upp ögonen för hur populistisk politik fungerar. Jag tror ingen egentligen vill bli manipulerad. Det ska vara en viss medvetenhet i valen man gör.
Svar på tråden Sd:s trollfabrik