• Anonym (Jrjr)

    Hon skriver inte.

    Anonym (Olof) skrev 2024-05-03 14:17:50 följande:
    Tack för ditt svar. Hon sade under dejten att hon inte tycker om att göra personer ledsna/besvikna så att inte svara ligger i linje med det.  

    Att inte svara och att inte ta bort mig från Tinder gör mig knäpp.
    Det jag inte fattar med det är att man gör folk desto mer ledsna och besvikna om man inte svarar alls.
  • Anonym (Jrjr)

    Släng iväg ett meddelande till där du frågar rakt ut om hon vill ses igen. Det kanske blir mer tydligt. Sedan har du gjort vad du kunnat. 

  • Anonym (Jrjr)
    Anonym (Knäpp) skrev 2024-05-05 15:13:50 följande:
    Ett TREDJE obesvarat meddelande? Really?
    Trodde det var andra. Nej ett tredje är lite väl. 
  • Anonym (Jrjr)

    Eftersom hon inte ens kan svara var hon inget att ha ändå :)

  • Anonym (Jrjr)
    Anonym (Maria) skrev 2024-05-05 15:32:09 följande:
    Det blir inte jag
    Nehe vad bra men sådan är jag iallafall och jag är också tjej. Alla är olika. Man kan ju inte bara utgå från sig själv, att alla är kalla och inte tar åt sig och blir ledsna liksom 
  • Anonym (Jrjr)
    Anonym (Olof) skrev 2024-05-05 15:57:04 följande:
    Ja, det känns som om hon och jag uppfattade dejten olika. Hursomhelst så tycker jag att man borde skicka ett kort meddelande i vilket man meddelar att man inte är intresserad.

    Ja det kunde hon allt gjort. Men inget att satsa på helt enkelt. Ni sågs ändå bara en gång, inget att bry sig om!

  • Anonym (Jrjr)
    Anonym (Olof) skrev 2024-05-05 15:46:26 följande:
    Eftersom hon inte vill ha kontakt så ville avsluta på mitt sätt. Tror jag har drag av Asperger. Behöver ett tydligt avslut. 
    Ja men nu svarar hon inte och då får man acceptera det , ni sågs EN gång. 
  • Anonym (Jrjr)
    Anonym (Olof) skrev 2024-05-05 16:09:39 följande:
    Vi har setts en gång men vi skrev mer eller mindre varje dag under cirka en månad. Alla kommunicerar på olika sätt. Detta sett valde hon. Det accepterar jag. 
    En månad är inte mycket heller. 
  • Anonym (Jrjr)

    Men absolut kunde hon hört av sig. Hoppas du hittar en bättre tjej! 

Svar på tråden Hon skriver inte.