• Anonym

    kan man vara kär i en kändis??

    jag tror jag e sååå kär i en kändis (fast jag e gift och har barn)
    men skulle den kändisen villa gifta sig med mig skulle jag göra det på en gång.
    han e chamig har det IT, och har sexapeal, men oxå hur han pratar och rör sig skriker manlighet gah!! kan man vara kär i en kändis??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 15:25
    många har frågat så kändisen är james mcavoy

  • Svar på tråden kan man vara kär i en kändis??
  • mrs Elliott

    jamen James Mcavoy är jättefin..fast han är ju också bara en vanlig man..faktiskt.Han har nog fotsvett och dåligt morgon humör,små hårstrån på ryggen och dricker för mycket på helgerna,är småsint,tjuvröker och vill inte gå ut med hunden..Tror ni inte det?

  • Glamrockare

    nej det tror jag inte..utan man är kanske "kär" i det okända, ovetande och spännande.

    Kanske när ens egna liv går lite i släntrian så lockas man av att dagdrömma om snygga, sexiga kändisar eftersom de finns där o man vet att man aldrig kan få dem o det är inte heller det som är själva poängen.

  • Trileia

    Han går helt klart inte ut med hunden.. *bergsäker*

    mrs Elliott skrev 2008-05-15 17:27:21 följande:


    jamen James Mcavoy är jättefin..fast han är ju också bara en vanlig man..faktiskt.Han har nog fotsvett och dåligt morgon humör,små hårstrån på ryggen och dricker för mycket på helgerna,är småsint,tjuvröker och vill inte gå ut med hunden..Tror ni inte det?
  • Anonym

    mrs Elliott skrev 2008-05-15 17:27:21 följande:


    jamen James Mcavoy är jättefin..fast han är ju också bara en vanlig man..faktiskt.Han har nog fotsvett och dåligt morgon humör,små hårstrån på ryggen och dricker för mycket på helgerna,är småsint,tjuvröker och vill inte gå ut med hunden..Tror ni inte det?
    jo men så är min karl redan haha så det e jag inte rädd för haha.
    men klart han är en vanlig man, men jag skulle gilla honom även om han inte varit med i nån film eller var känd. man är ju inte kär i kändiskapet eller filmerna. utan i honom för den han verkar vara och dåliga sidor det har vi alla så det ska ju inte hindra en.
  • mrs Elliott
    Svar på #64
    men hur kan du veta vem hur han är? Han spelar ju en karaktär på film.Jag tror du är kär i bilden av james mcavaoy snarae än människan bakom:)
    Jag älskar Ewan Mcgregor...fast bara på låtsas.
  • Glamrockare

    fast åt andra sidan är dagdrömeri något de flesta gör ngn gng i sitt liv oavsett hur mkt man älskar sin partner. Som sagt förhållanden kommer in i släntrian och livet är inte gör spännande och då händer det lätt.

    Inget man agerar ut eller ens vill agera ut, utan det är bara oskyldigt tänkande.

    Fast är man så jävla dum att man går o säger att ex. slitztjejerna är snyggare o bla bla bla så vet i skutton om man är värd en bra sambo. Sicken idiot!


    Kjell2 skrev 2008-05-15 16:19:16 följande:
    Jag har iofs aldrig sagt att TS i denna tråd tycker kändisen är snyggare än sin man. Däreomt har hon sagt att kändisen har sexappeal, att hon blir kär i honom och skulle kunna tänka sig att gifta sig med honom.Vad jag vill visa på är likheterna mellan att drömma om en kändis och drömma om en Slitztjej. Det går att göra sin parnter mycket illa med sådana drömmar. I den andra tråden är tjejen jätteledsen och besviken på sin sambo för han tycker Slitztjejer är läckra och drömmer om dem./Kjell
  • Glamrockare

    Men det är inte konstigt att folk tror att de blir "kära" i kändisar, de finns ju där dagligen o är lätt att "ta till" och sedan tror jag att man "väljer" just dem att bli lite "kär" i just för att man aldrig kan få dem och inte heller vill det.

    Utan man kanske bara vill krydda till livet lite utan att behöva lägga större kraft eller diskusion runt det.

    Dagdrömmar har väll alla i någon form någon gång.

  • Sklätt

    Inte fan tror jag att TS ska behöva säga till sin man att hon funderar på att lämna honom för en känd man i Skottland. Kjell, din jämförelse var det dummaste jag hört! [Och slitztjejer är vidriga!]

  • Kjell2
    Sklätt skrev 2008-05-16 16:09:06 följande:
    Inte fan tror jag att TS ska behöva säga till sin man att hon funderar på att lämna honom för en känd man i Skottland. Kjell, din jämförelse var det dummaste jag hört! [Och slitztjejer är vidriga!]
    Varför är min jämförelse så dum? TS skriver att hon är kär i honom och att hon vill gifta sig med honom. Skulle min fru känna så för en kille skulle jag vilja att hon var ärlig med mig så att vi båda kunde gå vidare med våra liv på var sitt håll.

    Är det mer ok att fantisera om en filmkändis än en Slitztjej? Vad är det som gör Slitztjejerna vidriga? Är inte James M vidrig också i så fall?

    /Kjell
  • Sklätt

    Nej jag ser inget vackert i James. Jag visste inte ens vem det var, så jag googlade. Varför slitztjejer är vidriga? Jo därför att de är pumpade av silikon och har alldeles för mycket smink. Vidrigt att tjäna pengar på att visa sin kropp. (Horor, helt enkelt). Och vidrigt att folk tänder på oäkta plastmänniskor. Ärligt talat, tar du TS inlägg på så stort allvar? Gör du verkligen det? Jag läser denna tråd för den är rolig. Jag har sagt många ggr att om Johnny Depp skulle knacka på dörren, så skulle jag mer än gärna hänga med han hem. Men detta är ju verkligheten! Om han nu verkligen skulle knacka på min dörr så skulle jag givetvis inte detta. Detsamma gäller TS, tror jag.

  • Neko

    Vet inte om kär direkt men förälskad absolut =) Jag gillade Jesse Spencer för ett tag sedan =P

  • Kjell2
    Sklätt skrev 2008-05-16 19:29:04 följande:
    Vidrigt att tjäna pengar på att visa sin kropp. (Horor, helt enkelt). Och vidrigt att folk tänder på oäkta plastmänniskor.

    Ärligt talat, tar du TS inlägg på så stort allvar? Gör du verkligen det? Jag läser denna tråd för den är rolig. Jag har sagt många ggr att om Johnny Depp skulle knacka på dörren, så skulle jag mer än gärna hänga med han hem. Men detta är ju verkligheten! Om han nu verkligen skulle knacka på min dörr så skulle jag givetvis inte detta. Detsamma gäller TS, tror jag.
    Men även manliga sådespelare tjänar väl pengar på sin kropp och är rätt fejkade med smink, retucherade bilder, operationer mm. Är de också horor?

    Sen tvivlar jag lite på TS men jag brukar lita på människor och inte anta att de ljuger och utgå från det. Säger hon att hon är kär och vill gifta sig med James M ugår jag att det är sant och inte en lögn.

    Det är kanske så att det finns någon form av dubbelmoral. Det är fritt fram för tejer att drömma och fantisera om kändisar men när killar gör det är det något fult, smutsigt och svekfult.

    /Kjell
  • Anonym (Spelar roll)
    Kjell2 skrev 2008-05-16 18:58:15 följande:
    Varför är min jämförelse så dum? TS skriver att hon är kär i honom och att hon vill gifta sig med honom. Skulle min fru känna så för en kille skulle jag vilja att hon var ärlig med mig så att vi båda kunde gå vidare med våra liv på var sitt håll.

    Är det mer ok att fantisera om en filmkändis än en Slitztjej? Vad är det som gör Slitztjejerna vidriga? Är inte James M vidrig också i så fall?

    /Kjell
    Vad spelar det för roll, om det aldrig kommer att hända? Om sannolikheten är exakt 0? Det skulle vara en annan sak om hon skulle fantisera om en arbetskamrat, granne eller ingift släkting, som hon faktiskt känner och rent teoretiskt skulle kunna svara på hennes känslor vilken dag som helst. 
Svar på tråden kan man vara kär i en kändis??