• Kange

    Ni som är smala - hur fort syntes magen?

    Undrar när man kan börja vänta en synlig mage? Vill inte berätta förrän magen växt och man liksom kan känna sig lite mer säker.

    Kange, v 10+0

  • Svar på tråden Ni som är smala - hur fort syntes magen?
  • LittleSunshine

    Min sambo och mina vänner såg 'bullen' redan v 12

  • Emmisen80

    Men om man fråga tvärtom.

    Ni som var normalbyggda eller lite överviktiga. Hur lång tid tog det innan man såg magen???

    För jaag vet min syster är normalbyggd och på henne såg det bara ut som hon var "chipsfet" i början av graviditeten. Inte alls nån utputande mage som det är på en del.

    Hoppas att det var ok att jag snodde lite av tråden Kange??!!

  • HaltaLotta

    Syntes lite lite när jag va naken i v 15 nångång, med kläder syntes den nog inte riktigt förrens i v 22-23 tror jag........fast jag är ju inte dödösmal heller.....har bilder i galleriet......

  • Smultronet

    Runt vecka 20 syntes den på mig. Innan dess kunde den skymta om jag inte hade kläder på mig. Min mage är fortfarane inte direkt gigantisk så vissa som inte vet om det tänker inte på det på en gång. När de väl tittat ser de givetvis fast det är inte att de tänker när jag kliver innanför dörren att jag ska explodera direkt.

    Smultronet vecka 34+4

  • penny74

    Jag har lång och smal kropp och det tog ett bra tag innan det syntes ordentligt. Jag själv såg det ganska tidigt, men... ja, du får kolla på mina bilder om du vill...

    jenny 36+6

  • studsjessica

    jag tycker att det syns redan nu men det kan ju vara tarmarna som rör runt så att det ser ut som om man har fått en liten mage men jag får knappt på mig mina vanliga byxor längre.
    jag är i v 10 och jag tycker jag har rätt "normal" kropp jag är ca 165 cm och normalt väger jag runt 57 kg.

  • h04

    Jag har fått en riktig gravid kula och är nu i v. 18 men det syntes ordentligt redan i v. 15-16... ni kan kolla bilder

  • NK80

    Är nu i 15+4 och fick i dag min första kommentar... En stamgäst på hotellet jag arbetar på frågade om jag ätit för mycket potatis...eller...? hihihi.
    Så ja.. det börjar synas nu!! *ler stort*

  • Saucy

    Runt v.19 för mig. Syntes tidigare utan kläder. Har nån bild i galleriet också...från v.21 ( Tror jag)

  • Irisa

    Vad sönt att höra att det finns "alla sorter"! Jag har inte gått upp så mycket (2.5 kg - 24+1) och magen syns inte så våldsamt mycket. Hitills har jag mest fått höra "äter du ordentligt" och "vad säger barnmorskan om din vikt", så man blir ju lite smått orolig. Allt jag får höra är om folk som gått upp minst 20 kg och kanske redan i halva graviditeten typ!? *påfrestande*

Svar på tråden Ni som är smala - hur fort syntes magen?