Inlägg från: Forbidden |Visa alla inlägg
  • Forbidden

    Hej Winka.
    Själv har jag bott här sedan agusti 07, snart 1 år, så har inte en aning om var de finns bra lekplatser, har själv funderat på de. Den jag vet är bara den utanför oss på toppmurklan, lasarettsgatan. Men den är ju rätt trist, de skulle behövas en redig en, men antar att kommunen inte vill slänga pengar på de.
    Min lilla kille är ju så pass liten att han inte säger något om hm-springandet än
    Hur gammal är han? Hur hamnade du här?

  • Forbidden

    Jag som kommer ifrån en liten by på 5000 pers tycker de är bra i vetlanda, och har lagom mkt, men du TanjaS förstår jag som kommer ifrån en större stad att de lätt blir enformigt.

    Winka, hittils tycker jag ÖF är bra här, fast har väl inte riktigt gått på just dom träffarna än, babyfiket och de. Har gått en gång, då va jag där och gjorde hand och fotavtryck, de känndes lite som mammorna som går är.. Ja som att komma in i en klass där grupperingarna redan finns. Om du förstår va jag menar. Men jag har gått på något som kallas torsdagsgruppen, man blir inbjuden av bm eller bvc-ssk. Där är vi ett par styckna som är nyinflyttade me barn som träffas, lagar mat och umgås ett par timmar. Men som sagt måste man bli tidbjuden så de är lixom inte öppet för alla, de är ju dock lite dumt kanske.

Svar på tråden Vetlanda tråden