• Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?
  • Nandez
    Tom Sawyer skrev 2023-12-02 02:00:35 följande:

    När man kör bil i tät trafik, så blir man ganska ofta irriterad på med/mottrafikanter. Särskilt då på grupp nr 2. Vissa ska helt enkelt åka kommunalt, eller jobba hemifrån. Då är det lätt att bli förbannad, få förhöjt blodtryck, kanske drabbas av road rage. Jag försöker att andas djupt och bara skaka på huvudet. Det är inte lått. Så jag brukar då ratta in P2 för lite lugn musik. Men ofta är det kaos där också. Som att någon kulturmänniska har bestämt att *nu jävlar ska vi rocka på som fan med någon slags klassisk hårdrock så att folk vaknar*.
    Nej tack. Ge mig lite lugn så att mitt hjärta kan andas i takt med livet. Som det här:

    SYML How I Got Home


    Vackert och stämningsfullt

    Tom, var rädd om digGlad
  • Tom Sawyer
    Nandez skrev 2023-12-03 22:54:11 följande:
    Vackert och stämningsfullt

    Tom, var rädd om digGlad
    Tack detsamma min vän =)
  • Tom Sawyer

    Jag kan inte franska, och har ingen aning om vad låten handlar om - men de ser glada ut, det låter glatt så jag hoppas att låten ger ett ljus i decembermörkret som det gör för mig =)
    Vianney, @GIMS - Le firmament




    ljus
  • Nandez
    Tom Sawyer skrev 2023-12-09 00:00:36 följande:

    Jag kan inte franska, och har ingen aning om vad låten handlar om - men de ser glada ut, det låter glatt så jag hoppas att låten ger ett ljus i decembermörkret som det gör för mig =)
    Vianney, @GIMS - Le firmament


    Mysig låtGlad
  • Bastardised

    Som några här redan vet har jag emigrerat till USA för jobb. Hade tänkt att skriva en massa om hur väl medelklassen lever där jag bor och hur mycket de kan unna sig jämförbart med Svenska arbetare har det där hemma men ångrade mig... Du och jag måste göra allt bra igen, det är vår plikt att hämta hem det vi har förlorat.

Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?