• kajsalisa

    Plus igen efter mf/ma

    Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

    Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

  • Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

    Får åka hem idag!! Fast han lät rätt negativ till fortsättningen, att jag antagligen kommer vara inlagd fler gånger denna grav och ska åka in vid varje blödning. Men positivt att jag får komma på kontroller vid varje symtom iaf, de ska hålla koll så inget kan hända sa han..

  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-10-22 09:50:34 följande:
    Får åka hem idag!! Fast han lät rätt negativ till fortsättningen, att jag antagligen kommer vara inlagd fler gånger denna grav och ska åka in vid varje blödning. Men positivt att jag får komma på kontroller vid varje symtom iaf, de ska hålla koll så inget kan hända sa han..
    Men vad är det jag läser? Missade totalt att du hade en blödning igår och blev inlagd... Fy, jobbigt gumman! Hjärta Men skönt att du får åka hem. Hoppas kroppen skärper till sig så du inte blöder ngt mer.
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • Dag och natt

    Men usch för blödningen Lisa! Inte kul - men roligt med en ev flicka till!! Grattis till lyckat RUL!! 

    Jag är så dålig på att vara inne på familjeliv, men tänkte iaf berätta att vi var på KUB idag och har en fin liten bebis som verkar må toppen än så länge iaf! Fick bf 4 maj!  


    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • SoMa72

    Grattis till lyckat KUB!

    Och vi fick äntligen svar idag att MKP gick bra och att vi väntar en liten tjej...

  • SB2011
    Dag och natt skrev 2013-10-25 20:34:40 följande:

    Men usch för blödningen Lisa! Inte kul - men roligt med en ev flicka till!! Grattis till lyckat RUL!! 

    Jag är så dålig på att vara inne på familjeliv, men tänkte iaf berätta att vi var på KUB idag och har en fin liten bebis som verkar må toppen än så länge iaf! Fick bf 4 maj!  


    ??? Älskade Wilma - vår ängel 101227 ??? Lillebror Isak 120910 ???
    Grattis till lyckat kub:)
  • SB2011
    SoMa72 skrev 2013-10-25 23:08:36 följande:

    Grattis till lyckat KUB! smile6.gif

    Och vi fick äntligen svar idag att MKP gick bra och att vi väntar en liten tjej... smile2.gif


    Härligt grattis
  • LisaVäntar

    Åh va härligt med bra besked!! Grattis till er båda och vad kul med en flicka till, soma! Ska ni ta reda på vad er blir, dag och natt?

    Jag väntar på nästa koll av tappen på tisdag, de har börjat misstänka försvagad livmodertapp.. Har fått order om att åka in vid varje blödning för det kan vara tecken på att jag håller på att öppna mig, men ändå ska jag jobba heltid.. Känns konstigt och stressande, får se vad som sägs på tisdag.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma