Inlägg från: Jennass |Visa alla inlägg
  • Jennass

    FD medlemmar i FL's grymmaste BIM-listetråd och NU GRAVIDA!

    Här är den. Tråden som vi alla i BIM-tråden vill bli medlemmar i! Gravida och förväntansfulla! Prata graviditetskrämpor, förväntningar, glädjeämnen, nervositet, förlossning och allt härligt som hör till en graviditet! 

    VÄLKOMNA!


  • Svar på tråden FD medlemmar i FL's grymmaste BIM-listetråd och NU GRAVIDA!
  • Jennass

    Tack!!!:) på mån ska jag ringa mvc!! inget kubtest för oss bli det. Ni andra då ? Man går inte på mvc lika ofta när det är andra barnet man väntar va?
    När hade ni tänkt berätta nyheten för eran familj, föräldrar o syskon..? Jag kunde inte hålla mig, har berättAt för mina 6 syskon, min mamma o två nära vänner;)

  • Jennass

    Jag skulle så gärna vilja gå på ett vul... Inte nu men om nån vecka.. Min äl o mens har varit minst sagt konstig sen min pappa gick bort, mens en vecka tidigare o så vidare? Vet ni om man kan få göra ett vul om man e osäker på vecka?? Gjorde vul m sonen i v 6+3 men då pga att jag hade haft bruna flytningar o d kunde röra sig om mf.. Såg ett tickande hjärta den gången :) skulle vilja göra ett om nån vecka.. Men det kanske e omöjligt...:-/

  • Jennass

    Men oj!!! Tvillingar, vilken grej!!! Dubbelgrattis;) tvillingar är en stor skräck för mig. Vi har det i släkten o mamma skrämmer upp mig m sina tvillinghistorier;) men man ges ju aldrig mer än man klarar, right? Vad härligt ändå att du fått gå på vul!!!:) längtar till den dagen jag ligger o spretar o får se om det ligger nåt i kistan;)

  • Jennass
    Midnattsflicka skrev 2010-07-13 11:49:32 följande:
    Yohanna.

    Ja det var härligt att få gå på vul. Men gissa om jag är chockad. Fick sjukrskriva mig idag för jag fungerar inte riktigt känner jag Men det går väl över. Nu önskar jag att jag hade semester så jag kunde skita i jobbet helt för en tid och bara ta in detta... Shit!!!

    Ska till BM så fort hon är tillbaka efter sin semester. Istället för att vänta till oktober på andra besöket som vi normalt skulle ha gjort. Jag har sagt det hundra gånger redan... herreguuuuud!!!! 
    oj såg inte att du skrivit här!!!
    Förstår att du måste fått världens chock!!! Hur känns det nu när det gått ett par veckor sen "upptäckten"`?

    Kram
    Vila i frid älskade pappa, saknaden är enorm och du fattas mig! 14/6-2010 * johannaslillavita.blogg.se
  • Jennass
    Midnattsflicka skrev 2010-08-16 09:31:47 följande:
    Nu känns det bara underbart, spännande och häftigt!
    AH! Vad roligt!!! det kommer bli skitbra!!! :) vilken vecka är du i nu? Hur har du det med illamående o så? jag är i vecka 10, mår fruktansvärt illa mest hela dagarna :(
    Vila i frid älskade pappa, saknaden är enorm och du fattas mig! 14/6-2010 * johannaslillavita.blogg.se
  • Jennass

    Welcome nitrogen!!!! Lite mer aktivitet i den här tråden kanske det blir nu när vi e ett par stycken!!!:) nu är det dags för lite buffé här på hotellet;)

  • Jennass

    Själv har jag rul den 18/10 o då e jag i vecka 19 tror jag, känns långt borta det med. Funderar på att köpa en såndär angelsound eller liknande så man kan få höra bebisen innan dess iaf:) vet inte riktigt i vilken vecka en sån kan börja användas dock :-/ inte heller hur lätt det är att hitta hjärtljuden själv.. Vecka 11+0 på lördag. Fy vad illa jag måååår:( vill ha bort illamåendet som gör dagarna väldigt jobbiga. Medicinen som jag fått hjälper lite, men man vill ju inte gå och knapra piller dagarna i ända :( vilket gnäll det blev nu.. Förlåt:)

  • Jennass

    Vääälkommen lello!!!!:) hälsosamtalet är väl det där de härigenom alkohol o droger osv?? Ibland gör dom det i samband m inskrivningen o ibland innan. Jag hade bara inskrivningssamtal nu, fick fylla i ett papper om mina sprit o knark vanor, som är obefintliga så hon sa inget mer om det, mer än att om jag blir packad så blir bebisen i magen också det :) typ! :)

Svar på tråden FD medlemmar i FL's grymmaste BIM-listetråd och NU GRAVIDA!