• MirandaSthlm

    Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

    Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

    sverigedemokraterna.se/



    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

    Våra åsikter

    * En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • I Blackrose I

    Mandi vad tycker du om SD?


    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:35:07 följande:
    Tro vad du vill om det bryr mig faktiskt inte.
    Hur ska man hjälpa flyktingar på plats om de är förföljda ? Ska SD skicka dit en liten armé som handgripligen ska försvara dem .
    Hade det fungerat i forna Jugoslavien ?

    Nix för det är sagor min vän .. sagor som ni går på . Försök tänka lite själv .
    I'm the me I choose to be ...
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:37:15 följande:
    Skaffa dig ett liv .. ett riktigt liv så slipper du sitta och vara bitter .

    Whiskey och ett skjut kanske skulle passa dig?
    Haha det där borde du vända mot dig. För vi här som har röstat på SD är allt annat än bittra det är jo ni anti SD:are som spiller galla förgäves.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Mandi74
    I Blackrose I skrev 2010-09-20 22:32:43 följande:
    Nu förvränger du mina ord Mandi. Det trodde jag verkligen inte om dig men men...

    Ja, jag tycker ALLA som röstad på SD är små rädda osäkra mesiga individer.
    Nej då, du sa klart och tydligt att invandrare får som dom vill för att dom våga säga ifrån. I er skola skulle er rektor aldrig gå med på att ni inte sjöng sveriges nationalsång, för det vara en invandrare. Kommer du ihåg det?
    Brevis esse laboro, obscurus fio
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:38:38 följande:
    Haha det där borde du vända mot dig. För vi här som har röstat på SD är allt annat än bittra det är jo ni anti SD:are som spiller galla förgäves.
    I will see you on the banana boat on your way home ...Skål
    I'm the me I choose to be ...
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:38:46 följande:
    Nej då, du sa klart och tydligt att invandrare får som dom vill för att dom våga säga ifrån. I er skola skulle er rektor aldrig gå med på att ni inte sjöng sveriges nationalsång, för det vara en invandrare. Kommer du ihåg det?
    Ja, det kommer jag ihåg men vad har det med SD att göra tycker du? Dom flesta som röstad på SD är f.d. socialdemokrater som nu ihopp att få mera bidrag när utlänningarna "försvinner" har röstad på SD. Kräks
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:38:38 följande:
    Haha det där borde du vända mot dig. För vi här som har röstat på SD är allt annat än bittra det är jo ni anti SD:are som spiller galla förgäves.
    Hade ni inte varit arga och bittra hade ni aldrig röstat på SD . Så är det bara . Normalbegåvade , lyckliga människor röstar inte på låtsas partier startade av rakade småpojkar i bombar jackor .
    I'm the me I choose to be ...
  • Nice Girl Wrong Place
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:37:15 följande:
    Skaffa dig ett liv .. ett riktigt liv så slipper du sitta och vara bitter .

    Whiskey och ett skjut kanske skulle passa dig?
    Gör som jag och ge hem åt en afrikan. Kom igen nu.
    Beautifully Human
  • blackpuma
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:36:08 följande:
    Sverige är mitt land . De kränker mina medmänniskor genom att vilja ta ifrån dem deras rättigheter , Genom deras nazzelåtar , deras valfilm och partiprogram . Deras assimileringspolitik a la 70 tal osv osv osv
    Nazzelåtar? Du tappade bort mig.
    Vill du hora ut "ditt" sverige så var så god, min sambo kom däremot tillbaka från ett nytt jobb precis, hon var i chock och spenderade två timmar på att berätta hur perfekt allt var, hur personalen fungerade hur barnen betedde sig ... hon jobbar inom barnomsorgen och hitintills endast jobbat inom dom förlurade områden. hon var i CHOCK när hon såg skillnaden hennes första jobb i SVERIGE, vill du förstöra det så tror jag nog vi kan sätta stopp för det

    btw, här har du lite om ditt "rasistiska" parti
    ">

  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:40:18 följande:
    I will see you on the banana boat on your way home ...Skål
    Whatever , du borde iaf läsa på mer om det parti som du hatar så mycket för du vet tydligen ingenting om dom förutom vad media skriver.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!