• METAMORPHOSIS

    Före- och efterbilder för GBP-opererade

  • Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • Familjen01

    ........................


    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • workmonday
    Jenny N skrev 2012-05-11 20:47:52 följande:

     


     


    1 före bild och lite blandade efter bilder =)


    har du ingen blogg eller nått? hur gjorde du för att gå ner så mkt?
  • MrC
    Jenny N skrev 2012-05-11 20:47:52 följande:

     


     


    1 före bild och lite blandade efter bilder =)


    workmonday skrev 2012-05-17 20:24:01 följande:
    har du ingen blogg eller nått? hur gjorde du för att gå ner så mkt?
    Bra fråga.
    Har du bara svält dig till din kropp eller tränar du hårt också?
  • Jenny N

    Svälter mig defenitivt inte, däremot tänker jag på vad jag stoppar i mig och väljer i de flesta fall nyttiga alternativ, vet att kroppen mår mkt bättre av det så ser ingen anledning att äta pizza o godis längre. Tränar gör jag, mycket och gärna. Älskar att spendera tid på gymmet, varvar body pump och vanlig hederlig styrketräning för musklernas skull med Sh'bam, body step och body combat för att hålla konditionen på topp. 6 dagar i veckan tränar jag på gymmet, samt långa härliga PW för att kicka igång morgonen.

  • Jenny N
    workmonday skrev 2012-05-17 20:24:01 följande:
    har du ingen blogg eller nått? hur gjorde du för att gå ner så mkt?

    Ingen blogg, skulle aldrig ha tid att uppdatera den tyvärr. Skrev i din gästbok :)
  • CeeJay



    Nu kommer bilderna på mig och min resa. Förebilden är tagen för exakt 1 år sedan och då vägde jag 92 kg. På efterbilden väger jag 65 kg och jag är så nöjd med resultatet (jag har ingen bra helkroppsbild ännu men jag ser själv en enorm skillnad speciellt i ansiktet)
  • lindaha
    CeeJay skrev 2012-05-21 19:24:52 följande:

     


     


    Nu kommer bilderna på mig och min resa. Förebilden är tagen för exakt 1 år sedan och då vägde jag 92 kg. På efterbilden väger jag 65 kg och jag är så nöjd med resultatet (jag har ingen bra helkroppsbild ännu men jag ser själv en enorm skillnad speciellt i ansiktet)
    Bra jobbat! Hur lång är du?
  • lindaha
    CeeJay skrev 2012-05-21 21:16:39 följande:
    Jag är ca 165 cm "lång"
    Hur kom det sig att du fick operationen? Tänkte att de brukar ju vara så himla stränga angående att man ska ha ett visst bmi?
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade