Inlägg från: Lagombutwhy |Visa alla inlägg
  • Lagombutwhy

    Vul i v 6+0 visar hinnsäck men inget foster, nytt vul om en vecka. Ngn som varit med om detta o efter en vecka fått se graviditet/levande foster?

    Har precis gjort vul, läkaren mätte hinnsäcken som att jag är i v 6+0 (5+6 enl mina ber). Dock såg hon inget foster.. En svag skugga bakom ngn störning i manicken bara. Ev ett utomkveds..dock såg hon inget foster någon annanstans heller. Ska lämna blodprov nu o igen om en vecka. Nytt vul tis nästa vecka. Får jag riktigt ont i magen måste jag åka in akut :-/ Jaha, bara att vänta o se alltså! Ngn annan som gjort vul i v 6+0 o inte sett ngt för att sedan efter en vecka se ett levande foster??
  • Svar på tråden Vul i v 6+0 visar hinnsäck men inget foster, nytt vul om en vecka. Ngn som varit med om detta o efter en vecka fått se graviditet/levande foster?
  • Lagombutwhy

    Tack tjejer för era solskenshistorier! :) Återstår att se huruvida ärtan finns där el inte på tisdag.. Bara att hålla tummarna, vänta o se. Kram på er

  • Lagombutwhy
    Louella skrev 2014-05-27 19:53:28 följande:

    Hur har det gått? Typ samma sak hände nämligen mig idag.
    Det har gått jättebra. Exakt en vecka efter första vul gjordes ett nytt o då såg vi litet foster med tickande hjärta o fin rund gulesäck :) Det händer oerhört mycket på en vecka! För drygt en vecka sedan gjorde vi Nupp-ul, och där vinkade en liten bebis till oss.. Var då i v 12+5. Du ska se att det utvecklar sig även i din mage under veckorna som följer. Har du nytt vul inbokat?

    Lägger med bilden från Nupp :)
Svar på tråden Vul i v 6+0 visar hinnsäck men inget foster, nytt vul om en vecka. Ngn som varit med om detta o efter en vecka fått se graviditet/levande foster?