• Litenmenhård

    Här är vi alla vänner.

    Hej och välkommen.

    Slå dig ner och känn dig som hemma.

    Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

    Kom ihåg att hålla god ton!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-05-10 04:39:00 följande:

    God morgon på er! Idag har jag så ont i halsen. Tror jag har åkt på något. 


    Nää vad synd :( Hoppas det blir lindrigt!
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2024-05-10 06:17:17 följande:
    En av de första dejterna med maken var jag zombie i botanisk trädgård, det gick galant Glad. Blev tom ett par hyggliga foton av det, ett av dem används som profilbild på jobbet.
    Haha det låter bra det :D Och kul att se dig förresten! Jag ska träffa killen som jag gillar idag och jag tror det är vad som hållit mig vaken två nätter i rad... Men snart är han här ;)
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2024-05-10 06:37:53 följande:
    Haha det låter bra det :D Och kul att se dig förresten! Jag ska träffa killen som jag gillar idag och jag tror det är vad som hållit mig vaken två nätter i rad... Men snart är han här ;)
    Detsamma Glad

    Spännande, så är det säkert. Fast om han dyker upp senare så kanske det blir lite si och så med igentagande av sömn Drömmer (Varför finns det ingen vissel-emoji?)
    Your religion doesn't prohibit me from anything. It prohibits you. Learn the difference.
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2024-05-10 07:01:27 följande:
    Detsamma Glad

    Spännande, så är det säkert. Fast om han dyker upp senare så kanske det blir lite si och så med igentagande av sömn Drömmer (Varför finns det ingen vissel-emoji?)
    Hehe :D Ja han är här vilken minut som helst nu, kanske sover ett par timmar efter lunch sedan. Viktig dag idag, håll tummarna...
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2024-05-10 08:43:00 följande:
    Hehe :D Ja han är här vilken minut som helst nu, kanske sover ett par timmar efter lunch sedan. Viktig dag idag, håll tummarna...
    Håller alla tummar som finns! Lycka till!
    Your religion doesn't prohibit me from anything. It prohibits you. Learn the difference.
  • Disa35

    Allmän fråga till den eminenta tråden:

    Är det normalt att störa sig på tolv år gamla trådar, samt önska att man själv hade varit aktiv då och kunnat bidra med lite synpunkter? (Blir ju lite konstigt att dyka upp tolv år senare, liksom)


    Your religion doesn't prohibit me from anything. It prohibits you. Learn the difference.
  • Freddie K
    Disa35 skrev 2024-05-10 08:51:21 följande:

    Allmän fråga till den eminenta tråden:

    Är det normalt att störa sig på tolv år gamla trådar, samt önska att man själv hade varit aktiv då och kunnat bidra med lite synpunkter? (Blir ju lite konstigt att dyka upp tolv år senare, liksom)


    Jag anser att det är normalt i alla fall. Jag brukar säga att jag måste ha något att störa mig på. Annars mår jag inte bra.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

    Om ni tycker att jag har tagit Torsten för långt så har min coach tagit det ett steg längre. Han har gjort en stamtavla på Torsten, haha! I och för sig inte mycket att gå på, men.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-05-10 06:34:13 följande:
    Ja men exakt! Välkommen till nattens ångestmöte liksom... Somnade och fick nog minst tre timmars sömn.... :s Kraschar väl ikväll och tar ifatt en del, det gör inget. Bara jag tar mig igenom dagen :)
    Det låter som en klubb man både vill och inte vill vara medlem i! 😅 Men fint ändå att vi kan sammanstråla i ett spontant nattligt ångestmöte, även om jag såklart önskar att vi alla fick sova gott hela natten igenom. Så, hur gick det idag? Kände du dig som en zombie eller bara lite lagom avslappnad aka dödstrött? 😎
Svar på tråden Här är vi alla vänner.