Inlägg från: Anonym (Mysstund...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mysstund...)

    Vad gör du just nu?

    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-13 06:22:56 följande:
    Det har gått bra med den nya mobilen
    Visst är det skönt när allt fungerade bra med mobilen...och med en kopp kaffe till...
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-13 20:34:27 följande:
    Det är riktigt skönt att det funkar bra med nya luren och jag hade inte trott annat heller när den kostade närmare 10 000 kr   
    Ja för det priset bör den ju fungera galant och utan problem...
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-14 06:21:46 följande:

    Är nyvaken 


    Godmorgon!!
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-14 16:42:04 följande:

    Är på väg hem till mitt lilla hus 


    God eftermiddag!! Låter mysigt med eget litet hus....haft en bra dag annars??
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-14 17:54:49 följande:
    Jag separerade nyligen från min kille och hittade jag ett litet hus som jag fick hyra. Dagen har varit helt okej.
    Själv då?
    Nice att hitta ett litet hus som du fick hyra... Jotack dagen har varit fullbokad och helt okej för mig med...
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-15 06:24:16 följande:
    Jag hade två alternativ det var att hyra huset eller att flytta hem till mamma och pappa och det känns inte så kul när man är 24 år. Har du familj efter som dagen var fullbokad?
    Du har helt klart valt det bästa alternativet...för bo hos mamma och pappa är bra men bo själv är bättre... Jag har en son på halvtid och vi håller på att möblera hans rum så vi var till Ikea och sedan efter det monterade vi möbler...
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-15 06:31:22 följande:

    Äter frukost 🥪


    Gott med frukost...😋
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-15 17:06:20 följande:
    Jag hade ingen lust att flytta hem till för då måste man visa hänsyn till syskon och mamma och pappa.
    Då förstår jag att du hade fullt upp för det går ju inte att montera IKEA möbler i en handvändning
    Det kan jag hålla med om...visa hänsyn till dem man bor med inte kunna gå klädd som man känner för...
    Jag tycker faktiskt det är kul att montera Ikeas möbler så det gick nästan i en handvändning...men handling och tittning och allt annat tog också tid..
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-15 17:23:27 följande:
    Ja och mycket annat också.
    Och jag tycker det är dötrist att montera IKEA möbler och det tar en evighet för mig att montera ihop en IKEA möbel.
    Det tar ju mycket tid att titta och handla och sedan ska man köra hem allt också 
    Ja verkligen...
    Att det är så olika vissa ogillar monteringen och vissa älskar monteringen...
    Ja speciellt då min son hade lite svårt att bestämma sig vad han ville ha...
  • Anonym (Mysstund...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-09-15 21:17:20 följande:
    Jag är inte den bästa på att läsa ritningen har man sätter ihop en möbel så där av ogillar jag att montera ihop möbler från plockepinn företaget.
    Jag förstår att det tog lång tid om han hade svårt att bestämma sig  vad han ville ha för möbler 
    Ja ibland är det inte lätt att läsa ritningen....fast Ikeas ritningar är lätta att läsa då det bara är logiska bilder...
    Ja han hade svårt att välja vilken sängstomme han ville ha samt sängbord...och det värsta är att han ska mer möbler fast då ska vi planera mer vad han ska ha för garderob innan vi åker till Ikea....
Svar på tråden Vad gör du just nu?