• Anonym (En handfull)

    Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

    Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

    Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

  • Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?
  • Anonym (Johan)

    Absolut inte.
    Jag gillar proportionerliga bröst.
    Stora på större/kurvigare kvinnor, små på mindre/smalare kvinnor.
    Det är helheten som spelar roll.

  • Anonym (Bara bröst)
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:
    Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

     


    Vad tror du själv?
    Hur många har du hittat på FL som är besatta av stora bröst?
    Hur många uttrycker sig positivt om små och medelstora bröst?
  • XDX

    Jag tänder på välomhändertagna fasta kvinnokroppar oavsett form och storlek. Rumpa och höft är mycket viktigare än hur brösten ser ut. Behöver inga stora bröst för att tända. 

    Tyvärr leder officiella kostråden och vegotrenden många till trista kroppar. Muskelfattigt, sladdrigt, tråkig hud, platt rumpa. 

  • krille62

    Jag tycker bröst i alla storlekar är vackra att titta på men jag tänder inte på brösten det är ju personen och personligheten man tänder på.

  • Anonym (Man)

    Verkligen inte. Tro inte på alla porrskadade män som skriker efter stora bröst. Det som kanske ser bra ut i bh kan se bedrövligt ut utan. Lagom är bäst. Och proportioner mot resten av kroppen. 

  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-29 13:49:11 följande:

    Verkligen inte. Tro inte på alla porrskadade män som skriker efter stora bröst. Det som kanske ser bra ut i bh kan se bedrövligt ut utan. Lagom är bäst. Och proportioner mot resten av kroppen. 


    Jag säger 'porr-inspirerad' istället för 'porrskadad'.
    Solig Mycket trevligare! Solig
  • Murjuk

    För egen del så spelar storleken på brösten absolut ingen roll. Ser snarare helheten och uppskattar personen inom mer.
     

  • Anonym (L)

    Från B och uppåt är inga problem. För A så kan det funka om hon verkligen är speciell.

  • Anonym (ABC)
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:
    Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

    Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

    Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?


    90 % av alla i min bekantskap gillar stora meloner, men det finns såklart annat som är viktigare än vad tuttar är.
  • Anonym (förvånad)

    Min tidigare man var 97% bröstman, lekte mycket och länge med dem men sen blev det inget mer än penetration nertill. 

    Min nye man är 97% ass man och ägnar all sin tid nedanför midjan.
    Ibland kommer han ihåg att jag har bröst också i någon minut, men det är inte alls där hans intresse är.

    De flesta män ligger någonstans mellan dessa extremer.

Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?