• Nandez

    Farmen 2023

    I kväll börjar Farmen, här kan vi prata om stort och smått om programmet 

    Väl mött

  • Svar på tråden Farmen 2023
  • molly50
    lövet2 skrev 2023-03-15 21:54:38 följande:

    Tråkigt att Sandra åkte ut. Jag hade så himla gärna bytt ut Victor mot Sandra i semin!


    Ja,verkligen! Samma här. 
  • molly50

    Det känns lite fördel de med amuletter när de kan använda dem när de inte kan svaret.
    Lite orättvist mot Tora som inte har någon amulett. 

  • lövet2
    molly50 skrev 2023-03-16 19:56:54 följande:
    Tora i final! Det var bra.  smile1.gif
    Ja, jag är jättenöjd! Nu hoppas jag på Nebil som den andra. Han har imponerat genom hela säsongen och ändå spelat hyfsat snyggt. Inte en massa elakt förtal och inga knivar i ryggen.
  • molly50
    lövet2 skrev 2023-03-16 22:03:40 följande:
    Ja, jag är jättenöjd! Nu hoppas jag på Nebil som den andra. Han har imponerat genom hela säsongen och ändå spelat hyfsat snyggt. Inte en massa elakt förtal och inga knivar i ryggen.
    Ja,precis. Jag kan bara hålla med. Eller Assi. Men hon verkar ju ligga lite efter. 
  • Fossil
    molly50 skrev 2023-03-16 19:43:57 följande:

    Det känns lite fördel de med amuletter när de kan använda dem när de inte kan svaret.
    Lite orättvist mot Tora som inte har någon amulett. 


    Orättvist?
    Hade det varit bättre att hon åkt ut när hon förlorade mot Sandra tycker du?

    Hon var jäkla tacksam att få vara kvar även om det kostade amulett. Helt enligt reglerna och inte det minsa orättvist således.

    Hur som helst så vann hon över de andra, även utan något frikort.
     Starkt jobbat.

    Hon är min tvåa som favorit, efter Viktor.
  • molly50
    Fossil skrev 2023-03-17 05:28:13 följande:
    Orättvist?
    Hade det varit bättre att hon åkt ut när hon förlorade mot Sandra tycker du?

    Hon var jäkla tacksam att få vara kvar även om det kostade amulett. Helt enligt reglerna och inte det minsa orättvist således.

    Hur som helst så vann hon över de andra, även utan något frikort.
     Starkt jobbat.

    Hon är min tvåa som favorit, efter Viktor.

    Jag tycker att alla ska ha samma förutsättningar helt enkelt.
    Är det så svårt att förstå?

    Ja,det är klart hon var tacksam. Hon trode ju att hon hade åkt ut då hon inte visste att den kampen handlade om amuletterna och inget annat. 

    Tora och Assi är mina favoriter.


    Viktor har ju visat att han inte är särskilt påläst när han knappt har kunnat ett enda svar efter att ha utnyttjat alla sina amuletter. 
    Tävlingen går ut på att kunna sköta en farm. Inte på att spela fulast spel.