• Kanskeanonym

    Vi med BIM februari/mars

    Hej! 

    Tänkte att jag kör igång en tråd för oss som vill diskutera symtom och följa varandra på vägen till plus! 

    Bim -3 för min del idag! 
    Symtom: 
    -Annorlunda känsla i magen, molvärk emellanåt.
    -Inga flytningar (brukar ha lotionflytningar annars innan mens)
    -Ökad aptit
    -Något känsligare bröstvårtor, gör inte ont men mer känsliga vis berörning. 

    Angående att jag inte har några flytningar, någon mer som kännt sig så mycket torrare innan mens? 

  • Svar på tråden Vi med BIM februari/mars
  • Kanskeanonym

    Kul att du hänger på här i tråden! 

    Spännande och håller tummarna att du får ett plus! Vilken app kör du? 

    Testade negativt imorse bim -2 så mitt hopp är lite borta att det blir plus om 2 dagar, fanns inte en tillstymelse av att det skulle vara positivt...😬 

    Har 2 barn tidigare och då har jag testat på bim och det har blivit två sträck direkt men nu inte något... 

    Uppdaterar min lista på symtom!
    Symtom: 
    -Annorlunda känsla i magen, molvärk emellanåt.
    -Inga flytningar (brukar ha lotionflytningar annars innan mens) fick dock en riklig vattnig, vit flytning imorse 12/2 
    -Ökad aptit
    -Något känsligare bröstvårtor, gör inte ont men mer känsliga vis berörning. 
    -lite ömma bröst 
    -minskad sexlust 
    -illamående 
    -trötthet 

  • Kanskeanonym

    Bifogar bilder på mina test! 
    Dock inget testa tidigt och känslighet från 25mlU/ml, men vet inte vad jag ska tro... 
    Känner mig gravid 🤔 

  • Kanskeanonym

    Googlat som en jag vet inte vad och ser att det är många som får neg på bim-2 men sen plussat på bim så håller tummarna! Vaknade idag men ännu mer ömma bröst! Vilket jag inte brukar känna av innan mens annars så det är definitivt ett tecken (hoppas jag) 🙈 

    Flo här med! Och min app räknar på att min cykel är 26 dagar denna månad men min cykel pendlar mellan 26-30 dagar så har jag en 30 dagars cykel denna månad kan det ju vara så att jag testat för tidigt. Så vi verkar lite lika där. 

    Håller tummarna och uppdatera när du vågat testa 🙈 väntar också på leverans av test som borde komma imorgon eller torsdag, lär inte kunna hålla mig kommer testa direkt 🤣

  • Kanskeanonym

    Haft en del mensvärk under dagen som varit hittils men ingen mens. 

    Vis mens brukar jag få mensvärk efter att mensen kommit igång så känns ju som att det kan vara dagens tecken om inte mensen kommer nu under eftermiddagen, isåfall kommer mensen på bim-1 

  • Kanskeanonym

    Spännande! Men alltså tiden går ju så sakta när man bara väntar 🙈 

    Jag är sugen på att köpa ett test bara för att testa idag igen ihop om att det slår om till positivt, jag är väldigt otålig just nu 🤣🙈 

  • Kanskeanonym

    Tog ett test nu ikväll, kunde inte hålla mig... 
    Solklart negativt så tror inte det blir något plus för mig den här gången iallafall. 
    Bara invänta tant röd 🥲 

  • Kanskeanonym

    Tack för era hopp iallafall ❤️ jag brukar ha så stark känsla när jag varit gravid innan och då har det blivit fina plus, exakt samma känsla jag har nu men nej. 
    Min app räknade dock på en kort cykel denna månad så kan ju vara så att bim inte ens är än på 2-4 dagar men enligt appen är bim idag. Men hoppet är ju borta här 😅 

    Mammatillen men vad tråkigt när man hoppas på ett starkt plus efter bim! Minns du hur tidigt du plussade med din första? Kan det variera från gång till gång hur tidigt testen visar? 🤔 

  • Kanskeanonym

    Jag får vänta o se 🙈 tycker mina tester borde komma imorgon, men när jag kollar spårningsstatus på mitt paket så har inte paketet förflyttat sig någonstans trots att jag beställde den 11:e, brukar annars gå fort. 

    Har fortsatt konstig molvärk i magen till och från o som jag skrev tidigare börjar min mensvärk ALLTID efter jag börjat blöda. Brösten känns lite fylligare och lite mer ömma, stickningar då o då och dom brukar inte påverkas vid mens. 
    Trötthet som bara den. 
    Fortfarande helt torr också, minns jag rätt brukar jag ha rikliga lotion flytningar innan mens men vi får väll se, läser i alla andra trådar att mycket flytningar är ett gott tecken pga hormonförändringar men jag är så torr det går att bli utom någon liiiten vattnig flytning typ 1 gång om dagen.  
    Eller så beter sig kroppen konstigt för att man övertänker. Testar igen om 2 dagar tror jag. 

    Så länge inte mensen är här så finns det väll fortfarande hopp för oss båda tror jag 😅 

  • Kanskeanonym

    Har stora hopp om att mina tester kommer idag, jag funderar dock på att avvakta med att testa ändå just för att jag har molvärk så känns det ju som att mensen ska komma när som och kommer bara bli så besviken om jag får ännu ett till neg 🙈 
    Hade igår stickningar runt livmodern och som jag skrev molvärk som kommer o går vilken inte har varit normalt för tidigare cyklar. Bim+1 idag enligt appen men räknar jag på tidigare cyklar så kan jag även vara på bim eller typ senast bim-2 idag. 

    Hur har det gått för dig? Fortfarande inget? Hur känns det i kroppen? 😬 

Svar på tråden Vi med BIM februari/mars