Inlägg från: Anonym (Ännu en tramstråd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ännu en tramstråd)

    Kvinnors syn på bisexuella män

    Anonym (Hm) skrev 2024-03-28 23:08:18 följande:

    Det är omöjligt att veta vilka mannen haft sex med eller med hur många


    Därför viktigt att prata om det hela innan man lär känna någon och bestämmer sig för att vara sexuella med varann. 

    Jag är förövrigt vänster och stödjer HBTQ och deras lika värde i samhället. Skulle ändå inte vilja dejta en bikille eftersom jag inte är attraherad av bisexualitet i någon form eller tanken på att en kille varit med andra killar innan.

    Det handlar om sexuella preferenser och inte om homofobi. Löjligt och oärligt att stämpla folk på det sättet.
    Homofobi handlar inte om vad man ratar i sängkammaren utan berör mer politiska frågor som grundläggande rättigheter. Hela denna tråd är ett riktigt lågvattenmärke därav.
  • Anonym (Ännu en tramstråd)
    Anonym (Ä) skrev 2024-03-29 22:51:27 följande:
    Vad har politisk vänsterhet att göra med att stödja hbtq+ frågor att göra? Har vänstern ensamrätt på sånt?
    Nej, det har jag aldrig påstått. Dock är det nog vanligare bland oss rödingar att stödja minoriteter i jämförelse med de som lutar mer åt blått.

    Någon längre upp i tråden angav också sin egen högerorientering och konservatism som skäl till att avvisa bisexuella män.
    Jag ville bara tillägga att även kvinnor inom vänstern kan ha samma preferens, även om vi inte är bi eller honofobiska på något sätt.
  • Anonym (Ännu en tramstråd)
    Anonym (Kyrkotant?) skrev 2024-03-31 21:40:30 följande:
    Skulle tro att den som skrev det svaret till dig är en oskuldstant eller tonåring som är medlem i en läskig sekt. Livets Ord kanske? 
    Ta inte åt dig!
    Snarare vettiga kvinnor som föredrar män med ett maskulint beteende. Män som låter sig sättas på av andra män är inte manliga.
  • Anonym (Ännu en tramstråd)
    Anonym (Kyrkotant?) skrev 2024-03-31 22:20:05 följande:
    Var ligger det omanliga i att få stimulans runtom eller i anus?
    För att det är ett kvinnligt beteende. Det är kvinnans kropp som är gjord för penetration, inte mannens. Sen att det är en annan man som gör det förvärrar bara det hela. 

    Sen så är det ett äckligt ohygieniskt beteende att hålla på där bak bland massa vidriga bakterier som inte ska spridas. Svinerier. 
  • Anonym (Ännu en tramstråd)
    Anonym (Kyrkotant?) skrev 2024-03-31 22:18:23 följande:
    Finns homos som aldrig har analsex, precis som det finns hetros som aldrig har det.

    Finns homos/bi som bara sätter på och de som bara vill ta emot. Precis som hetros.

    Det finns homo/bi som är ombytliga liksom det finns hetros som också är det.
    Lika oattraktivt ändå. Hade inte valt något av dina exempel.

    Endast män som tänder på kvinnor för min del och med en ödmjuk sexualitet, inte utsvävande, billig och promiskuös, vilket män som ligger med andra män tenderar att vara.
  • Anonym (Ännu en tramstråd)
    Anonym (Kyrkotant?) skrev 2024-03-31 22:44:40 följande:
    Det är väl bara att kolla på en kropp för att se att både män och kvinnor har håligheter för penetration. Kvinnor 3 och män 2Solig

    Det är inte fel att ha sex i missionären varje lördag med släckt lampa heller, men jag strösslar inte med hat över de människor som föredrar att ha sex på det viset.
    Jag har aldrig pratat om nån släckt lampa och variationslöst i övrigt heller. Töntig halmgubbe från dig.

    Att ligga med promiskuösa bikillar som lär vara otrogna titt som tätt och dra hem både det ena och det andra i könssjukdomar, detta ser inte jag som något spännande eller det minsta intressant. Bara billigt och vedervärdigt. 

    Och vill ni inte läsa om vad många kvinnor tycker om bisexuella män så skapa inte trådar om det då. 
  • Anonym (Ännu en tramstråd)
    Anonym (Kyrkotant?) skrev 2024-03-31 22:44:40 följande:
    Det är väl bara att kolla på en kropp för att se att både män och kvinnor har håligheter för penetration. Kvinnor 3 och män 2Solig

    Det är inte fel att ha sex i missionären varje lördag med släckt lampa heller, men jag strösslar inte med hat över de människor som föredrar att ha sex på det viset.
    Och nej, mannen har inga hål som är anpassade för sexuell penetration nej. Porrbluff. 
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män