• Husqvarna

    Börjat se upphetsande kvinnor överallt

    Halloj.

    Senaste 6 -12 månaderna så har mött flera tjejer i olika sammanhang, på jobbet, barnens fotbollsträningar osv. som jag blir attraherad av. Fantiserar om sexuella relationer. Kan även drömma rena sexdrömmar.

    har levt i relation i 10+ år och har två barn och har ett fungerande sexliv. Kanske inte det mest spännande men jag ska verkligen inte klaga. Börjar närma mig 40 och fantiserar/drömmer men också dagdrömmer om andra tjejer. 

    Är det fler som upplever samma sak på "äldre" dar eller är det den förbjudna frukten som är dragningskraften? och vad gör man åt den då? låta lusten ta över och vara otrogen eller försöka streta emot?

  • Svar på tråden Börjat se upphetsande kvinnor överallt
  • Husqvarna
    Anonym (fkl) skrev 2024-04-23 22:26:24 följande:

    Är kvinna men vet hur det kan vara, vi är i samma ålder. 

    Jag kommer till en kollega i sömnen. Hur förhindrar man sånt.


    ja det kan man undra. Hade varit kul endå att få leva ut om du förstår vad jag menar
  • Husqvarna
    Anonym (fkl) skrev 2024-04-23 22:36:30 följande:
    Jag jobbar med honom imorgon. Han tycker att jag är attraktiv också, men vi har bestämt att vi inte ska.

    Ibland klarar jag inte av att lyssna på honom när han pratar för i huvudet ligger jag med honom och känner mig helt borta.

    Är det bara olika i ditt fall eller någon/några speciella?
    Det är olika men i min närhet, men återkommande är fontän orgasmer och magiskt sex där kvinnorna står i centrum
  • Husqvarna
    Deegan skrev 2024-04-23 23:01:21 följande:

    Ja skulle hålla med de andra att stå emot o inte göra nåe galet, menar har du en relation o allt funkar då så är det inte mycket vinning med att hoppa i fel säng..

    Kan relatera till mej själv, jag har haft samma tjej nu i 22år,  och allt har inte varit en dans på rosor konstant som i alla förhållanden,men vi funkar bra ihop så man kan inte klaga här, en sak som gnager på mej när man har några vänner som är singlar och dom kan ut o dejta, det är något som jag skulle ha velat uppleva, få känna pirret inombords med att träffa någon som man aldrig har pratat "live" med, det hade inte behövt vara något med sex som grand finale, utan ut o käka&snacka o kanske dragit o bowla&liknande tex, men som sagt det får stanna med att ha tanken,

    /D


    Tack för inputen, Ja det där känner man igen. Det är väl pirret som egentligen är det man söker men på mig är det en känsla som är upphetsande. Men jag antar att det är en kris då man kanske börjar fundera på om man fortfarande "duger" på marknaden eller om man är hänvisad till avbytarbänken:D
  • Husqvarna
    Tukt skrev 2024-04-23 23:06:04 följande:

    Man bestämmer sig för vad målet är, och fokuserar på det. 


    målet är väl att äta kakan men endå ha den kvar, dock är detta helt omöjligt.
  • Husqvarna
    Anonym (M) skrev 2024-04-24 18:13:53 följande:

    ja vilka stackare ni är som är så begränsade, lev livet istället


    tack för lite klarsynthet.
  • Husqvarna
    Anonym (``,) skrev 2024-04-24 08:30:36 följande:

    Jag är lite i samma sits. Vilja ha kakan och äta den. Har ett fint, långt förhållande men kan ändå känna saknad av det där pirret. Inte bara sex utan dejting. Om man vill fortsätta sin relation tror jag man gör bäst i att försöka sluta tänka på det. Försöka väga vad man har och vad man kan förlora. Men jag vet att det är svårt.


    Precis. Man saknar pirret, Livet man har nu är ju inga problem egentligen. man har äntligt byggt upp ekonomi, rutiner, barn, familjen osv. Men hjärnan vill endå sukta över det förbjudna. och ibland blir det fan riktigt jobbigt
  • Husqvarna
    Anonym (Man) skrev 2024-04-24 18:15:50 följande:

    Nej jag får nog säga att det är tvärtom. Innan kunde jag fantisera om kvinnor då och då. Nu är de mer en del av all annan bakgrund när jag är ute. Försöker jag fantisera gör det mig mer nedstämd än något. Svårt att förklara.


    usch det lät tråkigt. 
  • Husqvarna
    Anonym (Man) skrev 2024-04-24 20:31:57 följande:
    Jo det kan kännas så. Men jag försöker tänka på annat istället. Bättre än att lägga energi på fantasier som aldrig kommer uppfyllas.
    Det är väl iofs riktigt, men jag kan nog anse att om man inte har drömmar eller fantasier så kommer det vara svårt att utvecklas som människa?
  • Husqvarna
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-04-25 19:03:05 följande:

    Jag känner igen mig, fast jag är kvinna. Jag har haft 4 förhållanden i mitt vuxenliv o har alltid besvärats av att fantisera om sex med andra. Även blivit attraherad av män i min närhet. Detta har jag upplevt som mycket jobbigt o frustrerande.

    Nu på senare år (är 37 nu) så har jag insett att jag helt enkelt inte är monogam, för det ligger inte i människans natur att vara det, helt enkelt! Vi har byggt upp en massa normer o regler om hur det ska vara o hur vi ska leva, så vi tror att det är så vi vill ha det för det är vad vi lärt oss. 


    då är frågan hur man går framåt i den relation jag har. finns inte en chans att hon skulle gå med på någon form av polygami:P
  • Husqvarna
    PET skrev 2024-04-26 07:21:24 följande:

    Känns igen är kvinna och 44 år. Jag tänker att det är väl lite härligt också att få känna så. känns attraktion till andra utan att agera på det tar väl ingen skada av


    håller helt med, dock kan jag tycka det är lite jobbigt vissa dagar:D
  • Husqvarna
    Anonym (Jag med) skrev 2024-04-28 06:29:09 följande:

    Började känna som du gör när jag var runt 26-27. Innan tänkte jag sällan på sex i vardagliga situationer och blev inte så attraherad enbart av kvinnors kroppar. Numera spanar jag in urringningar, stora bröst, fina rumpor osv. Fantiserar ofta om kvinnor i min omgivning och hur det vore att ligga med dem trots att jag har partner sen länge. Vill verkligen inte hålla på så här och vet inte vad det beror på. 


    du beskriver det på pricken. sjukt jobbigt är det ibland
  • Husqvarna
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 17:07:14 följande:

    Hade ni ens haft en chans hos de där kvinnorna undrar jag


    nu är det så att jag har fått en hel del inviter men, många så tror jag inte att jag hade chansen, har för dåligt självförtroende.
  • Husqvarna
    Anonym (Lovebird) skrev 2024-04-28 18:23:10 följande:

    Jag befinner mig i samma sits som du, fast jag är kvinna. 


    44 år och lever också en relation sedan 10+ år där vi har barn ihop. Jag kan stundtals uppleva att längtan efter en romans blir så pass stor att jag nästan får ont i kroppen. Känner mig så livfull än och har många tankar på om detta är vad livetype ut på, där jag ska vara etc. Har svårt att förlika mig med tanken på att aldrig mer få uppleva smärtsamt ljuvlig förälskelse, spänningen precis när man tar mod till sig att närma en helt ny man på det sättet eller för den delen allting med nyhetens behag (för det är ju så gudomligt!). 

    Jag kan komma på mig själv med att leva mig in i karaktärer i filmer eller serier där romantiken svallar. Detta är olidligt! Jag vet inte heller vad jag ska göra åt det, men jag behöver få känna mig levande vilket jag inte gör när det är såhär. Det finns så mycket uppdämd längtan inom mig och jag behöver få leva ut den innan jag blir galen. Har aldrig varit otrogen, men... suck? 


    jag känner igen mig på pricken. men den där nyfikna, nyförälsken, kåtheten är gudomlig Oskyldig
  • Husqvarna
    Anonym (Jag med) skrev 2024-04-28 21:51:28 följande:
    Ja det är det. Och folk röstar ner en för att man låter som en mansgris. Men förstår nu att man inte rår för hur man känner.
    precis. bry dig inte om dem andra. Finns så många som inte vågar tänka utan för boxen.
  • Husqvarna
    Anonym (Lovebird) skrev 2024-04-29 20:35:22 följande:
    Javisst är den. Att aldrig mer få uppleva den känns som att sluta leva på ett sätt. Jag känner mig på tok för levande för att förneka mig själv den känner jag. Det är möjligt att andra i min ålder nöjer sig och mer eller mindre har gett upp för att det är tryggt, men jag känner mig fortfarande ung och blomstrande, jag vill inte vissna än. 
    jag håller med dig till fullo. samtidigt som man har ett ansvar mot sin partner
Svar på tråden Börjat se upphetsande kvinnor överallt